אתרי קוסמטיקה ששולחים לישראל – 17 חנויות איפור שאתן חייבות להכיר!

למוצרי קוסמטיקה, טיפוח ואיפור בישראל יש נטייה לעלות הרבה יותר ממה שנהוג לשלם עליהם בחו"ל. מעבר למוצרים מיובאים, גם המותגים המקומיים בישראל יקרים ביחס למתחרים בשוק הבינלאומי ובתכלס, ממש לא בצדק.

תודה לאל אנחנו חיים בתקופה בה קיימים לא מעט אתרי קוסמטיקה ששולחים לישראל בזמן סביר ותאמינו או לא – בחינם.

נגמרו הימים שצריך לבקש מהדוד מאמריקה להביא לנו מוצר מחנות ספורה או לימים בהם ספגנו מחיר משלוח מוגזם רק בשביל להנות ממותג חדש שיצא לשוק. כיום, יש לא מעט אתרי איפור ששולחים לישראל וניתן למצוא כמעט כל מוצר שחלמתן עליו באינטרנט בקלות ולרוב, במחיר הרבה יותר זול מבחנויות בישראל.

שלא תבינו לא נכון, בשביל מוצר ייחודי ואיכותי במיוחד אשלם בכייף כל סכום אך כשיש אלטרנטיבות כל כך טובות בחו"ל אין שום סיבה לשלם על אותו המוצר בדיוק סכום כפול אם לא משולש.

אז אם אתן תוהות אילו אתרי קוסמטיקה שולחים לישראל ואיפה הכי כדאי לקנות – הפוסט הבא נוצר עבורכן.

cult beauty

אתר ביוטי אנגלי שנחשב לאהוב במיוחד על מאפרים ובלוגרים ברחבי הרשת. באתר תמצאו מגוון רחב של מותגים ומוצרים בלעדיים, תמיד יש קופון הנחה והכי חשוב – משלוח חינם לישראל.

> מעבר לאתר
>> מדריך רכישה בקאלט ביוטי

Look Fantastic

עוד אתר בריטי ותיק ואהוב למוצרי איפור וקוסמטיקה. באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מוכרים במחירים תחרותיים ותמיד יש מבצעים והנחות סופר שוות. מעבר לזה, מידי חודש יוצאת "קופסאת יופי" עם מוצרים משתנים שתמיד כייף לנסות, אפשר להזמין חד פעמית או מנוי חודשי.

אתר לוק פנטסטיק שולח לישראל בחינם במשלוח מהיר יחסית עם מספר מעקב מסודר.

> רכישה ראשונה? הכניסו את קוד הקופון ELLA-R7Q8 וקבלו 25% הנחה!
>> מעבר לאתר
>>> מדריך לרכישה באתר לוק פנטסטיק

All Beauty

אתר קניות נוסף מאנגליה ששולח לישראל בחינם מעל רכישה של כ-200 שקל. באתר תוכלו למצוא מותגים עממים לצד יוקרתיים ומחירים די הוגנים. המותג קליניק לרוב ימכר כאן במחיר הטוב ביותר ביחס לארץ ולשאר חנויות הקוסמטיקה בחו"ל ששולחות לישראל. 

> מעבר לאתר

אייהרב

אתר iherb מכיל הרבה מעבר לקוסמטיקה ואיפור, תוכלו למצוא בו מגוון רחב של תוספי תזונה, תבלינים ומוצרים טבעיים בעלות מצחיקה ביחס לארץ.

לאייהרב יש אפליקציה נוחה בעברית ומשלוח די מהיר לישראל שתקבלו בחינם מעל קנייה של כ-200 שקל. לאייהרב המון מותגים בינלאומיים ותמיד ניתן למצוא הנחה שווה ומשתלמת. 

מעבר לזה, מדובר במותג אמריקאי מבוסס ואמין עם המון ביקורות חיוביות ותוכלו למצוא בו שלל מוצרי קוסמטיקה קוריאנית.

עצה שלי – בקרו בקטגוריית המוצרים להתנסות למוצרים במחיר מיוחד.

> קוד להנחה CUF5720
>> מעבר לאתר
>>> מדריך רכישה באייהרב

האתר הפולני

האתר הפולני לאיפור ליידי מייקאפ הוא ללא ספק חנות הקוסמטיקה המשתלמת ביותר ששולחת לישראל. באתר תמצאו הרבה מוצרים מוכרים שנמכרים בארץ במחצית מהמחיר אם לא פחות. משלוח לישראל אמנם עולה כסף אך עדיין יוצא משתלם בשורה התחתונה, בהשוואה למחיר שאנו משלמים בארץ על אותם המוצרים בדיוק.

> מעבר לאתר
>> מדריך לליידי מייקאפ והשוואת מחירים 

strawberrynet

אתר סטרוברינט הוא מהחנויות הותיקות שעושות משלוח לישראל. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של בשמים, מוצרי טיפוח ואיפור של מותגים כמו: לנקום, NARS, אסתי לאודר ועוד.

לאחרונה האתר עבר מתיחת פנים משמעותית וכיום ניתן לגלוש בו בעברית ולהנוח מחוויית רכישה נוחה וקלה.

משלוח לארץ בחינם מעל קנייה של כ-30$.

> מעבר לאתר
>>דברים שקניתי בסטרוברינט

ביוטי ביי

עוד חנות ביוטי בריטית המספקת משלוחים בחינם לישראל מעל 200 שקל.

אתר ביוטי ביי מחזיק מגוון רחב של מוצרים המתחלפים בתדירות גבוהה ותמיד תגלו שם טרנדים חדשים שטרם מצאתם בחנויות אחרות.

באתר תמצאו שלל מוצרי קוסמטיקה ואיפור של מיטב המותגים בעולם וכמה מוצרים אקסקלוסיביים שניתן להשיג רק שם. 

עצה שלי – אל תפספסו את קטגוריית ה-Outlet בשביל מציאות במחירים משתלמים.

> מעבר לאתר
>> מדריך רכישה בביוטי ביי

SpaceNK

מותג בריטי שמוכר מוצרי קוסמטיקה אונליין ממיטב המותגים בעולם במחיר זול באופן יחסי. המחירים באתר כבר בשקלים מה שהופך את חוויית הרכישה לסופר נוחה. תמיד אפשר למצוא מבצעים ואם תקנו בסכום שעולה על 60 פאונד תקבלו משלוח חינם לישראל.

> מעבר לאתר

קולור פופ

אתר איפור זול שמציע מגוון עצום של מוצרים בכל הקטגוריות, באין סוף גוונים ואפשרויות. רוב המוצרים באיכות מעולה והמארזים שלהם כל כך יפים שיהיה לכם קשה לבחור. המחירים באתר כבר מוצגים בשקלים והמשלוח לארץ בחינם ברכישה מעל 60$.

> מעבר לאתר

Tarte

מותג איפור אמריקאי ותיק ומבוסס שמקבל המלצות רבות באינטרנט ממאפרות מקצועיות, וזה אומר המון.

המחירים של המוצרים כבר כוללים את המיסים, מה שאומר שאפשר לעבור את ה-75$ מבלי לשלם מיסים נוספים כשהחבילה מגיעה ארצה. נכון לעכשיו, ברכישה מעל 285 ש"ח תקבלו משלוח חינם לישראל.

> מעבר לאתר

ביוטי אקספרט

ביוטי אקספרט הוא אתר קוסמטיקה אנגלי בו תמצאו מגוון מוצרים של שלל מותגים מוכרים ואהובים. לרוב המחירים בו מעט גבוהים מהחלופות אך לעיתים קרובות יש מבצעים ובמחלקת האווטלט אפשר למצוא מציאות שוות. המשלוח לישראל בחינם ללא מינימום הזמנה.

> מעבר לאתר

Escentual

אתר בריטי הפועל משנת 2000 כספק מורשה של רוב מותגי היוקרה והפארמה. באתר אפשר למצוא שלל מוצרי קוסמטיקה אך הייחודיות שלו היא בתחום הבישום. לא הייתי מגדירה אותו כאתר לבשמים זולים אך ביחס למחירים בארץ תמצאו שהוא בהחלט משתלם, גם ברמת המבחר.

משלוח לישראל יעלה לכם כ-10 פאונד.

> מעבר לאתר

פיל יוניק

אתר מצוין לקניית מוצרי קוסמטיקה אונליין. מותג בריטי מבוסס המציע מגוון עצום של מוצרים ממיטב המותגים בעולם. תמיד יש הנחות ומבצעים והמשלוח לארץ חינם ברכישה מעל 50 פאונד.

> מעבר לאתר

HQhair

בשונה משאר אתרי הקוסמטיקה ברשימה, HQhair הוא אתר המתמחה בעיקר במוצרים לשיער. המותג שייך לקבוצת The Hut האחראים גם על האתר האהוב לוק פנטסטיק, אז נראה שהם יודעים מה הם עושים ואפשר לסמוך עליהם.

משלוח חינם לישראל ברכישה מעל 50 פאונד.

> מעבר לאתר

SkinStore

עוד מותג בריטי ששיך לקבוצת The Hut ממשפחת לוק פנטסטיק. בהתאם לשם המותג, ההתמחות שלו היא בתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור בפרט. באתר נמכרים מגוון מותגים במחירים משתנים אך לרוב תמצאו מבצעים והנחות משתלמות.

החיסרון הבולטמשלוח לישראל יעלה לכם כ-15 דולר.

> מעבר לאתר

מייקאפ גייק

אתר איפור שהוקם ע"י בלוגרית ויוטיוברית מפורסמת בתחום האיפור. בשונה מהרבה אתרי איפור ברשימה, פה תמצאו מוצרים של המותג בלבד. המחירים נוחים והמבחר רחב, משלוח לארץ יעלה לכן החל מ-6 דולר, בהתאם למשקל ולנפח החבילה.

> מעבר לאתר

Life & Looks

אתר קוסמטיקה בריטי נוסף המציע מגוון מוצרי טיפוח של שלל מותגים, בניהם קלרינס ו-OLAY במחיר הכי משתלם שמצאתי. המשלוח לישראל מתחיל מ3 פאונד, בהתאם לגודל ומשקל החבילה.

> מעבר לאתר

טיפים אחרונים

יש עוד כמה חנויות שעושות משלוחים לישראל ותוכלו למצוא בהן מוצרי טיפוח שונים כמו אסוס, אלי אקספרס ואמזון אך אני מאמינה שהאתרים האלו את הפינה ברוב המקרים. 

שימו לב, בהרבה אתרי קוסמטיקה ששולחים לישראל יש מגבלה על מותגים מסויימים ועליכן לבדוק ספציפית אם המוצר שאתן רוצות נשלח לארץ. כמו כן, יש מוצרים מאוד כבדים שלא ניתן לשלוח בחינם או בכלל (כמו מזוודות איפור).

כמו בכל רכישה מחו"ל, הקפידו לא לעבור את רף ה-75$ בשביל לא לשלם מיסים נוספים. במידה ואתם רוצים להזמין בעלות גבוהה מזו, פצלו את המשלוח לשתי הזמנות בהפרש של כמה ימים בשביל שלא יאחדו לכן אותם למשלוח אחד.