אתרי קניות באינטרנט מסין – 7 אתרים סינים ששולחים לישראל

אתרי קניות סינים מקיפים אותנו מכל פינה ושוברים את מחירי השוק בארץ להמון מוצרים. אם בעבר אתרים אלו היו בעיקר לרכישה של אלקטרוניקה וחלקי חילוף הרי שהיום ניתן למצוא בהם הרבה מעבר והיד עוד נטויה.

אתרי קניות באינטרנט מסין התפתחו בטירוף בשנים האחרונות, שיפרו בצורה משמעותית את כל תהליך ההזמנה, המשלוחים והרכישה באתר. רוב האתרים הסינים מציעים כיום גרסה תומכת בעברית, משלוחים זולים ואף בחינם לישראל ובעיקר מגוון רחב מאוד של דגמים ומוצרים.

הסיבות לקנות בחנויות הסינית כה רבות שנראה שגם הסקפטיים ביותר כבר מבינים שהגיע הזמן להתקדם ולפחות לנסות את עולם הקניות דרך סין. אם אתם עדיין מתלבטים, לא בטוחים מאיפה ולמה הפוסט הבא יסדר לכם את הראש.

למה כדאי לקנות מסין?

בגלל המחיר

המחירים באתרי הקניות הסינים הם מהנמוכים ביותר שתמצאו ברוב התחומים. מדובר באתרי קניות זולים במיוחד אם משווים אותם למחירים בארץ.
באתרים הסינים תמצאו לרוב פריטים דומים ואף זהים למותגים גדולים ומוכרים בשליש מחיר אם לא פחות. בנוסף על זה, תמיד תמצאו קופון, מבצע או נקודות שיוכלו לעזור לכם להוזיל עוד את הרכישה ולהפוך אותה למאוד משתלמת.

בגלל המשלוח חינם

נכון, לא כל החנויות מציעות משלוח חינם לישראל אבל רובם כן ואלו שלא ידרשו לרוב דולרים בודדים. בנוסף, רוב החנויות מציעות משלוח בחינם מעלות מסוימת של הזמנה שלרוב משתלם לעבור.

מגוון רחב של מוצרים

רוב החנויות הסינית מציעות המון מוצרים, גם ברמת הדגמים לכל מוצר וגם בשלל תחומים – כמו סוג של קניון גדול.
בכל החנויות הסיניות שאי פעם רכשתי תמיד היו המון סגנונות, מידות, מנעד רכב של מחירים והתאמות שניתן לבצע למוצרים.
אם בארץ אנחנו רגילים לכמה אפשרויות במקסימום, באתרים הסינים השמיים הם הגבול ותוכלו למצוא עוד ועוד פריטים וסגנונות.

תחלופה בקצב גבוה

נראה שהסינים לא נחים ומידי יום ניצן למצוא עוד ועוד פריטים ומוצרים ברוב החנויות שלהם.
המוצרים מעודכנים בצורה מרשימה בהתאמה לטרנדיים האחרונים, הן בתחום האופנה, עיצוב הבית ותחום האלקטרוניקה.

חוויית הקנייה וההזמנה באתר

אם בעבר רכישה מאתר קניות סיני הייתה אתגר רציני, היום כבר אפשר למצוא אפליקציות ייעודיות כמעט לכל חנות, לפעמים אפילו בעברית. החנויות הסיניות התפתחו בטירוף, הן בתחום שירות הלקוחות והן בתחום מעקב המשלוחים.

מה כדאי לקנות מסין?

כמעט הכל. אם בעבר קניות מסין היה בעיקר למוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים או סיטונאות הרי שהיום כדאי לקנות כמעט הכל דרך סין. אני באופן אישי מזמינה כמעט הכל מסין פרט למוצרים סופר רגישים כמו קוסמטיקה ותוספים שאני קונה מאתרי קניות בריטים או אייהרב.

בתחום עיצוב הבית תוכלו למצוא אין סוף פריטים בתחום הריהוט והעיצוב וגם מרצפות, ברזים וכל מה שקשור לשיפוץ הבית.

למעשה, יש קבוצות שלמות בפייסבוק שמתמחות בשיפוץ הדירה בזול בעזרת פריטים שנרכשו באלי אקספרס.

אלקטרוניקה, ציוד משרדי, חלקי חילוף למחשבים ואפילו פלאפונים תוכלו למצוא בשפע של חברות מקוריות בהנחות משמעותית.

בתחום האופנה – קניות בגדים באינטרנט מסין הפכו לדבר שבשגרה לרמה שכמעט ואין סיבה לקנות במקום אחר. יותר ויותר חנויות אופנה סיניות נפתחות כל יום ומותגים סינים נכנסים חזק לתחום הלייף סטייל והאופנה.

גם בתחום אופנת הילדים תוכלו למצוא כמעט הכל בחצי מחיר מבארץ, תחפושות, נעליים ואפילו מתנות מתוקות לאחיין החדש.

מעבר לחנויות אופנה, אתרי קניון גדולים כמו אליאקספרס מציעים פריטי אופנה סופר טרנדיים, אקססוריז לשיער, נעליים בגדי ים ומה לא.

6 אתרי קניות באינטרנט מסין שאתם חייבים להכיר

אחרי שהבנו שיש המון סיבות טובות לקנות מחנויות סיניות, הגיע הזמן להבין מאיפה.

יש המון אתרי קניות סינים ובכל יום צצה חנות חדשה. בחרתי לרכז לכם כאן את החנויות הטובות והאמינות ביותר, איתם יש לי ניסיון עשיר ואני ממליצה עליהן בחום.

רוב הרשימה היא של אתרי קניות סינים ששולחים לישראל בחינם אך בחלקן זה תלוי במוצר אותו תרצו להזמין.

כמו כן, קחו בחשבון שכל מקרה לגופו ועליכם לשים לב לדגשים הרלוונטיים לכל חנות בנפרד.

1.     אלי אקספרס

החנות הסינית האהובה עליי מכולן!

מדובר ללא ספק בפלטפורמה מוכרת ואהובה במיוחד על הישראלים ולגמרי בצדק. באלי אקספרס תוכלו למצוא כמעט הכל, כמעט בכל תחום וללא ספק במחירים הטובים ביותר.

לאלי אקספרס יש אפליקציה ותרגום (חצי כוח) בעברית, המשלוחים לרוב בחינם או בעלות סמלית ואפשר לשלם בפייפאל. התשלום באתר מאובטח ואלי אקספרס יסייעו לכם לקבל חזרה את הכסף אם הייתה תקלה במשלוח או במוצר.

באתר אלי אקספרס תוכלו למצוא חיקויים לצד פריטים מקוריים או כאלו שנתפרו באותו המפעל של מנגו או זארה והם מאוד קרובים באיכות ובגימור. 

כמו כן, גם תוכלו למצוא מוצרים מקוריים לחלוטין של חברות ספורט ומותגי אלקטרוניקה וחשמל.

> למדריך קנייה באתר אלי אקספרס

2.     SHEIN

אתר שיין עושה רעש גדול בארץ בשנה האחרונה והוא הפך לפלטפורמה המועדפת לשופינג בקרב נשות ישראל. כמעט כולם מכירים את שיין ומי שלא ישמח להכיר את מותג האופנה המשתלם ביותר! שיין מציעים כמות עצומה של פריטי לבוש, הנעלה, איפור, לייף סטייל ואפילו עיצוב הבית.

בשיין תמצאו את המחירים הטובים ביותר ללא ספק בזכות המבצעים וההנחות המתחלפות, נקודות בכל רכישה וכרטיסי המתנה האלקטרוניקה שלהם.

אם זה לא מספיק, שיין משלמים את המכס עבורכם ולכן אין צורך להיזהר ולהזמין חבילות שלא עוברות את מגבלת ה-75$ שזאת סיבה מספיק טובה כשלעצמה להזמין.

באתר תוכלו למצוא המון ביקורות של גולשות בארץ, תוכלו לרכוש דרך האפליקציה בעברית ולרוב המשלוח מהיר יחסית ומגיע עד שבועיים לארץ.

> למדריך קנייה באתר שיין

3.     זאפול

זאפול הינו אתר קניות סיני מוכר, אמין וותיק הידוע בעיקר בזכות קולקציית בגדי הים העשירה שלו. לצד מגוון רחב של בגדי חוף וים במחירים סופר משתלמים תוכלו למצוא גם המון בגדים ופריטי אופנה טרנדיים ואיכותיים.

המחירים באתר נוחים, כמעט תמיד יש מבצע משתלם ושירות הלקוחות יעיל וזמין דרך מגוון פלטפורמות.

ברוב המוצרים באתר תוכלו למצוא ביקורות של לקוחות שרכשו בעבר, לרוב עם תמונות מעודכנות ושימושיות שיעזרו לכם להתלבט על המידה והדגם לפני שתרכשו.

באתר אפשר למצוא דגמים נועזים של בגדי ים ברזילאים וחוטיני לצד דגמים צנועים וספורטיביים עם שרוול ארוך.

> למדריך רכישה באתר זאפול

4.     גירבסט

אתר גירבסט הוא המקום לקנות מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וטלפונים סלולריים.

באתר תמצאו הרבה סוגים של מוצרים אך ההתמחות שלו היא ללא ספק בתחום החשמל והאלקטרוניקה ואפשר למצוא בו מותגים מוכרים כמו שיאומי, לנובו ואפילו סמסונג.

גירבסט הוא אתר אמין וותיק, המוצרים באתר נבדקו ברמת האיכות על ידם והם מספקים על רובם אחריות לשנה. המחירים באתר סופר אטרקטיביים, יש מבצעים והנחות כמו שאנחנו אוהבים ומשלוח נוח לישראל.

> מדריך לרכישה באתר גירבסט

5.     בנגוד

בנגוד הוא אתר סיני ותיק ומוכר המתמחה במוצרי חשמל ואלקטרוניקה בדומה לגירבסט. למעשה, פעמים רבות תוכלו למצוא את אותם המוצרים בשני האתרים ותצטרכו לבצע השווה היכן יותר משתלם להזמין.

באתר בנגוד תמצוא מוצרים רבים ומגוונים, החל מטבלטים ופלאפונים ועד לאוזניות ושואבי אבק.

ניתן לשלם באתר באמצעות פייפאל ואף להוסיף בכמה דולרים ביטוח "מכס" למקרה והחבילה שלכם תבדק ותדרש בתשלום מיסים לשחרורה.

6.     Light in the box

לייט אין דה בוקס הינו אתר סיני ותיק הפועל משנת 2007 ומספק מוצרים להמון מדינות בעולם, בינהם ישראל כמובן. תוכלו לקנות באתר בעברית ובשקלים מה שהופך את חוויית הקנייה לנוחה ופשוטה גם למתחילים. בנוסף, כמעט בכל דפי המוצר יש ביקורות וחוות דעת של גולשים שיעזרו לכם לבצע רכישה מוצלחת.

באתר תמצאו מגוון רחב של מוצרים בתחום ההלבשה, עיצוב הבית, אלקטרוניקה ואביזרים לטלפונים ניידים. כל המוצרים מתחייבים להיות מקוריים, על אף שבמבט ראשון הם נראים פחות טוב מאתרים סינים אחרים.

לרוב המשלוח לארץ בחינם או בעלות של כמה שקלים בודדים עם מספר מעקב מסודר. ניתן לשלם באמצעות פייפאל ללא הרשמה לאתר, שזה תמיד נחמד.

7.     דיל אקסטרים

האתר הסיני הטוב ביותר למוצרי אלקטרוניקה, פלאפונים וגאג'טים. באתר תמצאו קטגוריות נוספות כמו אופנה ועיצוב לבית אך הוא מוביל על אתרים סינים אחרים בעיקר בתחום האלקטרוניקה.

המחירים באתר זולים משמעותית מהמחירים בארץ וניתן לשלם באמצעות פייפאל.

היתרון הגדול שיש לאתר דיל אקסטרים על מתחריו הסינים הוא המשלוח המהיר לישראל. החברה פתחה מחסנים בארץ, מה שמיעל ומזרז את המשלוח בצורה משמעותית.

אתרי קניות מסין – טיפים חשובים

בצעו השוואת מחירים בין המוצרים והאתרים השונים בטרם אתם מבצעים רכישה על אף שמדובר במחיר משתלם תמיד יש דרך נוספת להוזיל.

קראו טוב ובסבלנות את המידע הרלוונטי, את ביקורות הרוכשים והשקיעו במדידה מדויקת של המוצר או המידה שלכם בשביל לא להתבאס ולפספס.

חפשו אחר המוכרים והמוצרים עם הדירוג הטוב ביותר ואל תתפתו להזמין ממקום בלי ביקורות או מכירות בחודשים האחרונים.

שימו לב לא לעבור את הסכום הדורש מכס בשביל לא להוסיף עשרות או מאות שקלים על מיסים בשביל לשחרר את החבילה.