אתרי קניות בגדים ששולחים לישראל – רשימת המומלצים ביותר!

אם תשאלו אותי, אין תענוג גדול יותר מקניית בגדים באינטרנט מחול. המבחר הרחב, המחירים המשתלמים והאפשרות לא לצאת מהבית ולהידחף בחנויות הן רק חלק מהיתרונות של הזמנת בגדים באינטרנט. המבצעים המשוגעים, הטרנדיים האינסופיים ובעיקר התחושה שאנו רוכשים פריט ייחודי שלא נראה על כל בנאדם שני ברחוב לא משאירות סיבות טובות לא לקנות בגדים אונליין.

אם בעבר הזמנת בגדים מחו"ל הייתה מסובכת ומאיימת למי שלא שולט בשפה, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות מותאמות לקהל הישראלי ואתרים רבים המספקים שירות משלוחים יעיל לארץ, לפעמים אפילו בחינם.

אם הגעתם לכאן אתם ודאי מבינים שזה משתלם וכדאי אז ללא הקדמות מיותרות קבלו רשימה של חנויות בגדים אונליין ששולחות לישראל:

27 אתרים להזמנת בגדים מחו"ל

1. אסוס

מהחנויות הותיקות, האהובות והפופולריות ביותר להזמנת בגדים מחול לישראל. ASOS היא מהחנויות הראשונות שהחלו לשלוח לארץ והם אפילו מציעים הנחה מיוחדת לישראלים של 17% בשביל להפחית את תשלום המכס.

באתר נמכרים מגוון רחב של מותגים מכל רחבי העולם שלא ניתן להזמין לארץ ממקור אחר ופריטים של מותג הבית הנהדר שלהם (asos design).

מעבר לאתר

איך להזמין מאסוס בעברית

2. אסוס מרקטפלייס

לא הרבה מכירים אבל לאסוס יש מיני אתר העונה לשם אסוס מרקטפלייס. בשונה מאתר ASOS, מדובר בפלטפורמה המרכזת מגוון חנויות שונות והרכישה מתבצעת מול כל חנות פרטנית בהתאם לתנאים שלה.

במרקטפלייס תוכלו למצוא בגדי יד שנייה, פרטי וינטאג' ועיצובים ייחודיים של מעצבים עצמאיים. אם חשקה נפשכם בג'ינס לווייס וינטאג', תיק של פראדה יד שנייה או אפילו בגד ים בעיצוב ייחודי זהו המקום בשבילכם.

3. אלי אקספרס

פלטפורמת המסחר אלי אקספרס היא אחד המקומות האהובים עליי לקניית בגדים. למרות מה שרבים חושבים, אפשר למצוא באלי אקספרס בגדים באיכות לא רעה ולרוב בחצי מהמחיר שאנחנו משלמים בארץ על בדיוק אותם המוצרים.

באתר תמצאו בגדים בסגנון זארה, הלבשה תחתונה, תכשיטים באיכות מפתיעה, שמלות לאירועים, בגדי ים נועזים שקשה להשיג בארץ ואפילו נעליים. רוב המוצרים באלי אקספרס נשלחים לארץ בחינם או בעלות סמלית של כמה שקלים.

מעבר לאתר

איך להזמין מאלי אקספרס

לעוד אתרים כמו אלי אקספרס

4. שיין

אין סיכוי שאתם לא מכירים את אתר שיין! מדובר באתר קניות סיני המציע מגוון רחב של בגדים ובגדי ים, אקססוריז ותיקים, נעליים ואפילו מוצרים לעיצוב הבית במחיר ששובר את השוק. באתר תמצאו מגוון עצום של דגמים סופר טרנדיים במחירים מצחיקים וחלקם הגדול באיכות לא רעה.

באתר תמיד יש מבצעים והנחות סופר משתלמות, משלוח לארץ בחינם והכי חשוב – אין תשלום מכס! לאתר שיין אפליקציה ייעודית ותרגום מובנה לעברית (קלוקלת) המקל על חווית הרכישה.

5. זאפול

ZAFUL הוא עוד אתר קניות סיני המוכר בייחוד בזכות קולקציית בגדי הים הרחבה שלו. באתר זאפול אפשר למצור שלל פריטים אופנתיים והסגנון מאוד מזכיר את שיין. האתר מספק משלוח לישראל הלוקח בין 10-25 ימים בעלות סמלית או בחינם מעל רכישה בסכום מסוים.

6. נקסט

אתר NEXT הוא מהאתרים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים להזמנת בגדים מחו"ל. באתר נמכרים מגוון מותגים מוכרים שקשה להשיג בישראל לצד מותג הבית שלהם הקרוי בשמם.

באתר תמצאו שלל מוצרים לכל המשפחה – בגדי גברים, נשים, תינוקות ואפילו אביזרים לעיצוב הבית. המותג השיק אתר בעברית העונה לשם "נקסט ישראל" וניתן לקנות בו בעברית ובשקלים.

7. בוהו ישראל

אתר BOOHOO הינו אתר קניות בריטי המספק משלוח לישראל. באתר תמצאו מגוון רחב של בגדים ופריטים אופנתיים בסגנונות ועיצובים שונים אך הקו הכללי הוא בגדים טרנדיים בסטייל של קיילי ג'נר ומשפחת הקרדשיאן בפרט.

בפועל, תמצאו באתר מגוון רחב של מידות (פלאס סייז, Tall), שלל קולקציות (ספורט, בייסיק, חגיגי) במחירים די משתלמים. יש אתר בעברית ומשלוח לישראל בעלות של כ-25 שקל.

8. Romwe

עוד אתר אופנה סיני ששולח לישראל בחינם (ברכישה מעל 60 דולר). באתר תמצאו מגוון רחב של בגדים, נעליים ואקססוריז טרנדיים במחיר זול במיוחד. למותג יש קולקציית מידות גדולות רחבה, שלל מבצעים והנחות המזילים את המחירים משמעותית והופכים את הקנייה לסופר משתלמת.

9. מרקס אנד ספנסר

סביר להניח ששמעתם על מרקס אנד ספנסר אבל לא ידעתם שניתן להזמין מהאתר לישראל. אז החל מ-2018 הושק אתר מרקס אנד ספנסר בגרסה העברית וניתן לרכוש בו בגדים עם משלוח בחינם לישראל מעל רכישה בסכום של כ-175 שקל.

10. Revolve

אתר אופנה אמריקאי המציע בגדים טרנדיים ונחשב לאהוב במיוחד בקרב פאשניסטות בארץ ובעולם. באתר יש בגדים באיכות גבוהה במיוחד והמחירים בהתאם. האתר מספק משלוחים לישראל אך לצערנו הרב בעלות של כ-30 שקל להזמנות מתחת לסכום של 100$.

11. Fashion Nova

עוד אתר קניות בגדים מחו"ל שאנחנו אוהבים. באתר פאשינובה תמצאו בגדים סופר טרנדיים בסגנון הקרדשיאנס והרבה סלבס אמריקאים. הבגדים צבעוניים, צמודים ולא משאירים הרבה מקום לדמיון אך תוכלו למצוא גם פריטים צנועים יותר ושלל אביזרים משלימים. האתר מספק משלוח לישראל בעלות סמלית ואופציה חינמית מעל רכישה בסכום של 125$ שלא כדאי לעבור בגלל מגבלת המכס (75$).

12. Wellgosh

אתר קניות בגדים אנגלי המספק משלוח לישראל בעלות משתנה, בהתאם לגודל ההזמנה. באתר אפשר למצוא מותגי ספורט מוכרים כמו אדידס, נייק, ניו באלנס ועוד.

13. שופבופ

Shopbop הינו אתר קניות בגדים אמריקאי ששולח לישראל בחינם מעל רכישה בסכום של כ-100$ ומתחת לסכום הזה בעלות של 10$. באתר תמצאו שלל מותגים ומעצבים שווים במיוחד בטווח מחירים בינוני גבוה אך במחלקת הסייל אפשר למצוא אחלה מציאות.

14. אמזון

אמזון לא בדיוק עונה על הקטגוריה של חנות בגדים אבל תוכלו למצוא בה הרבה פריטי לבוש של המון מותגים בינלאומיים עם משלוח לישראל. נכון לעכשיו יש משלוח חינם לישראל ברכישה מעל 50$. המשלוח מהיר ועם מספר מעקב מסודר.

15. איביי

אייבי היא אחת הפלטפורמות הוותיקות להזמנת בגדים ומוצרים מחו"ל לישראל. באייבי תוכלו למצוא פריטים חדשים של מותגים מוכרים לצד בגדי יד שנייה באיכות משתנה. בדומה לאלי אקספרס מדובר בפלטפורמה המאגדת הרבה חנויות עצמאיות, לכן, תנאי המשלוח לישראל (אם בכלל) תלויים במוכר הספציפי ממנו תרצו לרכוש.

16. The Hut

אתר קניות בריטי ששולח לישראל בחינם מעל רכישה בסכום של כ-50 פאונד. האתר מאגד בתוכו מותגים מוכרים מקלווין קליין, טומי הילפינגר ועד לואנס ולרוב במחיר זול יותר מהארץ. לאתר יש מחלקת סייל נהדרת והמון מבצעים מתחלפים.

17. אורבן אווטפיטרס

Urban Outfitters הוא מותג אמריקאי המאגד בתוכו בגדים של שלל מעצבים לצד מותג הבית שלו הקרוי על שמו. אורבן עושים משלוח לישראל ועד לאחרונה היו בארץ חנויות זכיינות של המותג שלו זכו להצלחה גדולה. על אף הכישלון בארץ, מדובר במותג סופר פופולארי בחו"ל עם מגוון עצום של בגדים טרנדיים ופריטי וינטג" איכותיים.  

18. CIDER

חנות בגדים אונליין מהונג קונג בסטייל דומה למה שאנחנו רגילים לראות ב-SHEIN אך באיכות קצת יותר גבוהה. אפשר לקנות ב-CIDER בגדים לפי "מצב רוח" תחת קטגוריית “Pick a Mood” ולקבל השראה מלוקים קיימים. למותג לא מעט פריטים במידות גדולות וטווח המחירים נמוך כמו שאנחנו אוהבות.

משלוח חינם לישראל מעל 59$.

19. Nordstrom

אחת מחנויות הכלבו האהובות עליי בארה"ב ותוכלו להזמין ישירות באתר עם משלוח לישראל. המותג מוכר בגדי מעצבים בטווח מחירים רחב למדי ולרוב יש הנחות משמעותיות בתקופות הסייל. אם אתם אוהבים בגדי מעצבים אבל התקציב פחות מאפשר תמצאו פה אחלה מציאות ביחס לחנויות אחרות.  

עלות המשלוח לישראל תלויה במשקל החבילה ומחושבת רק בשלב התשלום

20. EVERLANE

מותג אופנה אמריקאי המציע בגדים באיכות גבוהה בטווח מחירים בינוני גבוהה. המותג מוכר בעיקר בזכות גזרות הג'ינסים המחמיאות שלו אך שאר הפריטים לא פחות שווים בעיני וכדאי מאוד לבקר באגף המבצעים. משלוח לישראל יהיה בחינם בהזמנה הראשונה ואם תרשמו לניוזלטר תקבלו עוד 10% הנחה.

משלוח חינם לישראל בהזמנה ראשונה

21. Tobi

מחפשות בגד לאירוע מיוחד ולא רוצות להגיע עם אותה השמלה כמו כולן? טובי זה האתר בשבילכן. בשונה משאר אתרי קניות הבגדים המומלצים ברשימה, TOBI היא חנות בוטיק קטנה בלוס אנג'לס שרוב הישראלים לא מכירים. למותג פריטים בהרבה סגנונות אך לדעתי מה שהופך אותו למיוחד הוא המבחר הרחב של שמלות הערב. באתר תמצאו שמלות מיוחדות ואיכותיות במחיר נוח ובשלל מידות.

משלוח חינם לישראל

22. Madewell

נחשב למותג האיכותי ביותר לג'ינסים אך באתר תמצאו מבחר פריטי אופנה נוספים. המותג משתמש בבדים מאוד איכותיים, שומר על איכות הסביבה ומשקיע מאמצים רבים בתחום החברתי. הג'ינסים שלהם יקרים אך שווים כל שקל למשוגעים לדבר ומידי פעם יש הנחות שוות.

עלות המשלוח מחושבת בשלב התשלום

23. Shuuk

אתר בגדים זול שמקורו באורוגוואי בו תמצאו מגוון מותגים מקומיים. באתר בגדים שמזכירים לי את הסגנון בנקסט רק מעט צעיר ואופנתי יותר. אהבתי במיוחד את קולקציית הנעלים ואת בגדי הספורט שלהם.

משלוח חינם לישראל ברכישה מעל 50$

24. THE OUTNET

אתר המוכר בגדי מעצבים במחירים מופחתים אך עדיין יקרים מאוד. באתר תמצאו פריטי אופנה של למעלה מ-300 מעצבי על כמו DOLCE & GABBANA, דיור, שנאל ועוד. מי שחובבת את הזאנר תהנה מהמבחר הרחב וההנחות המשמעותיות, בייחוד בסיילים.

משלוח לארץ עולה 25 יורו

26. River Island

ריבר איילנד הוא מותג בריטי מוכר ואהוב עם פריטי אופנה טרנדיים לנשים, גברים ואפילו ילדים. טווח המידות גדול יחסית וכולל גם בגדי הריון ופריטים בגודל מיוחד לנמוכות שביננו (Petit).

עלות המשלוח היא 10 פאונד

27. OYSHO

מותג ספרדי שרק לאחרונה החל לשלוח לישראל. באתר תמצאו פריטי ביסיק יפים ואיכותיים, קולקציית בגדי ים מיוחדת ובגדי ספורט מעולים. מעבר לזה, שמלות הקיץ מהקולקציה האחרונה מצליחות להיות קלילות ונוחות מבלי להתפשר על הסטייל והמחטבים שלהם מצויינים.

משלוח מהיר עד הבית יעלה לכם 20 יורו

טיפים אחרונים

סיימנו את הרשימה שלי אך כמובן שיש עוד הרבה חנויות בגדים אונליין וזה משתנה בהתאם למה שאתם מחפשים ולסגנון הלבוש שלכם. כך או כך, הקפידו לבחון בצורה יסודית את הביקורות והשתדלו לא לעבור את רף ה-75$ בשביל להימנע משתלום מיסים נוספים.

קנייה מוצלחת!