מרקס אנד ספנסר בישראל ואנחנו נהנים מאתר בעברית ומשלוח בחינם!

מרקס אנד ספנסר הוא מותג אנגלי ותיק ומוכר עם רשת חנויות בפריסה עצומה בכל רחבי בריטניה ואתר אינטרנט מצליח המוכר פריטים ליותר מ-40 מדינות בעולם.

אם הייתי צריכה להגדיר את הסגנון של מרקס אנד ספנסר הייתי אומרת שזה סוג של אתר NEXT רק ברמה אחת מעל, הן בתמחור והן באיכות. רוב הבגדים באתר הם פריטי בייסיק מאוד איכותיים ומנעד המחירים די רחב, בהתאם להרכב הבד והסגנון. האתר מציע לא מעט יתרונות וסיבות טובות לבצע רכישה ואם עד היום לא ידעתן למה, מה כדאי לקנות ואיך – המדריך הבא נוצר עבורכן.

מרקס אנד ספנסר ישראל

בשנת 2018 הושק לראשונה אתר מרקס אנד ספנסר בעברית. נראה שישראלים הם פלח שוק משמעותי בתחום הקניות אונליין ומרקס אנד ספנסר בהחלט מבינים זאת. באתר אפשר לקנות בנוחות בעברית והם מציעים משלוח חינם לישראל מעל רכישה בסכום משתנה.

סיבות טובות לקנות ב-M&S

  • משלוח חינם לישראל
  • חווית קנייה נוחה בעברית ובשקלים
  • מבצעים משתלמים
  • מנעד מידות רחב הכולל מידות גדולות, בגדי הריון ומידות גובה

מה שווה לקנות

לצערנו הרב באתר מרקס אנד ספנסר ישראל לא קיימת מחלקת ביוטי כמו באתר הבינלאומי אך בגזרת האופנה יש המון מציאות:

הלבשה תחתונה

ליין החזיות של מרקס אנד ספנסר מצוין ומגיע עד מידות גדולות, במחיר טוב ביחס לארץ. באתר שלל דגמים מחזיות חלקות לטי שרת, חזיות תחרה, הנקה ואפילו ספורט. בגזרת התחתונים תוכלו למצוא מגוון סגנונות והרוב מגיע במארזים משתלמים, קניתי 5 תחתונים ב-33 שקל:

מרקס אנד ספנסר תחתונים

בגדי ים

מחלקת בגדי הים של מרקס אנד ספנסר אמנם כוללת מעט דגמים אך נראה שהם עשו בחירה טובה ומדויקת של סגנונות קלסיים באיכות טובה ובמחיר נוח. קניתי בגד ים שלם עם מחשוף עמוק והופתעתי לטובה.

marks and spencer ישראל

נעליים

גם במחלקת הנעליים יש מעט דגמים מכל סגנון אבל הגבוהות ביננו ישמחו לשמוע שכמעט כל הדגמים מגיעים עד למידה 42 שמאוד קשה להשיג בארץ.

בגדי ילדים ותינוקות

במחלקת הילדים והתינוקות של מרקס אנד ספנסר בעברית תמצאו מגוון רחב של בגדים, נעליים ואביזרים למנעד רחב של גילאים. המחירים משתנים אך תמיד תוכלו למצוא מבצעים משתלמים ומארזים חסכוניים.

עיצוב הבית

קטגוריית עיצוב הבית באתר כוללת אקססוריז שונים לעיצוב והלבשת הבית ומצאתי שם מתנות מצויינות לחג במחיר נוח. בבסט סלר תמצאו מצעים איכותיים, כוסות זכוכית יפות, תחתיות ופלייסמנטים בסגנון אקלקטי ועוד.

מידות

אחד היתרונות הגדולים של האתר הוא מנעד המידות הרחב שהוא מציע ברוב קטגוריות הבגדים והנעליים – מידות גדולות, מידות גובה ונעליים עד מידה 42 לנשים.

כיאה למותג בריטי המידות באתר מרקס אנד ספנסר ישראל הם מידות UK ולא אירופאיות כפי שנהוג בארץ. הדרך הטובה ביותר למצוא את המידה הנכונה עבורכם היא לעזר בטבלת המידות המצורפת בכל מוצר:

טבלת המידות של בגדי הנשים:

משלוחים והחזרות

באתר מרקס אנד ספנסר ישראל שתי אפשרויות שילוח חינם לישראל – סטנדרט ואקספרס.

משלוח סטנדרט לוקח בין 7-9 ימי עבודה, אינו מגיע עם מספר מעקב ועולה כ-50 שקלים במידה ולא הגעתם למינימום הנדרש למשלוח חינם (175 ₪).

משלוח אקספרס מגיע עם מספר מעקב ומגיע לארץ בין 5-6 ימי עסקים, עולה 120 שקל ותקבלו אותו בחינם ברכישה מעל 225 שקל.

החזרת מוצר לא משתלמת במיוחד היות ותאלצו לספוג את מחיר המשלוח. עם זאת, מרקס אנד ספנסר מתיימרים לזכות באופן מלא פריטים שהוחזרו בטווח ה-35 יום. לבחירת אופציית השילוח להחזרת פריט היכנסו לפורטל ההחזרות בקישור הזה והכניסו את פרטי ההזמנה.

אמצעי תשלום

באתר ניתן לשלם בעזרת כרטיסי אשראי ויזה ומסטרקרד וגם באמצעות פייפאל.

מבצעים והנחות

באתר יש מבצעים קבועים ומשתלמים לצד הנחות תקופתיות שמשתנות כל עונה, הציצו באזור המבצעים וגלו מה משתלם לקנות כרגע. חוץ מזה, הרשמה לאתר תיתן לכם 10% הנחה ברכישה הראשונה שכדאי לנצל.

שירות לקוחות

קצת מאתגר ליצור קשר עם מרקס&ספנסר מהארץ. באתר מפורסם מספר טלפון בבריטניה ותאלצו לדבר איתם באנגלית במידה שאתם רוצים מענה אנושי. חוץ מזה, אפשר לפתוח צ'אט באתר עם בוט שלרוב לא עוזר או לפנות אליהם במייל – int.damageditem@customersupport.marksandspencer.com.

סיכום חוות דעת

נהניתי לרכוש באתר מרקס אנד ספנסר בעברית ואני בהחלט ממליצה על פריטים מסוימים. בסך הכל האיכות טובה, המחיר משתלם בזכות המשלוח בחינם והמבצעים המשתנים. שימו לב לבחור מידות בהתאם לטבלאות ולא לעבור את רף ה-75$ בשביל לא לשלם מכס.