איך מחזירים מוצר לאסוס במינימום מאמץ והפסדים

עידן האינטרנט הביא על כולנו חידושים נפלאים שמשפרים את איכות החיים שלנו באופן יום יומי ושוטף. אחד החידושים הללו, הוא האפשרות לקנות כל מה שרק נרצה אונליין, ובזול! אחד האתרים הפופולאריים ביותר הוא כמובן אסוס, שבכל יום זורמות לישראל מאות ואלפי חבילות שנשלחו ממנו, לקונים וקונות שכבר התמכרו.

אבל מה קורה כשבגד מגיע ליעדו והוא לא בדיוק עומד בציפיות? איך מחזירים מוצר לאסוס בלי להסתבך? במדריך הבא, נסביר על כל הדרכים לעשות זאת בקלות וביעילות.

כמה זה סרט?

בגלל שבדרך כלל נושא ההחזרות מקניות בחו"ל נחשב למסובך מעט ומשלב בירוקרטיה וזמן, ישנם שנמנעים לחלוטין מלעשות שופינג אונליין. אני כמובן חושבת שחבל להפסיד את החוויה, את המחירים ואת המוצרים הייחודיים שאי אפשר למצוא כאן בישראל כי אולי תצטרכו להחזיר. השקיעו כמה דקות קריאה ולמדו איך מחזירים מוצר לאסוס כדי לראות שהשד לא כל כך נורא כמו שחושבים.

אז איך מחזירים מוצר לאסוס?

פעם היו מספר אפשרויות אך היום לצערי האופציה היחידה שרלוונטיות היא באמצעות דואר ישראל.

ראשית כל, מצאו את הפתק המצורף לחבילה שבו מופיעה טבלה המפרטת את הסיבות בגינן תרצו להחזיר את המוצר. עליכם לסמן את האופציה הרלוונטית עבורכם – מידה לא טובה/ מוצר פגום/ טעות הזמנה וכן הלאה. לאסוס לא באמת משנה מה הסיבה כל עוד תחזירו את הפריטים במצב שקיבלתם אותם בטווח הזמן הקצוב (28 יום מקבלת המשלוח).

באותו פתק תמצאו מדבקה עם הכתובת להחזרה, אותה יש להדביק על החבילה שתחזירו דרך הדואר:

אסוס החזרות

איבדתם את הפתק? לא קרה כלום, תוכלו להוריד ולהדפיס פתק חדש מהאתר בקישור הבא.

חשוב לציין, עלות ההחזרה לאסוס היא עליכם. כלומר, גם אם המשלוח המקורי יצא לכם בחינם, את עלות משלוח החבילה לאסוס בחזרה עליכם לשלם בעצמכם. התשלום על ההחזרה הינו לפי משקל הפריטים. באתר דואר ישראל קיים מחשבון עלויות מיוחד שיאפשר לכם לבדוק כמה אתם אמורים לשלם על ההחזר.

כדאי לבדוק זאת שכן יש פעמים שתמצאו את עצמכם דווקא מעדיפים להעביר את המוצר הלאה כאן בארץ, כיד שניה. לחלופין, ישנה אופציה נוספת לחסוך את עלות ההחזר לאסוס במידה ושילמתם באמצעות פייפאל.

איך להחזיר חבילה לאסוס עם פייפאל

לאחרונה, השיקו פייפאל שירות שנקרא 'יש דרך חזרה' והוא מאפשר – בתנאי שהרכישה בוצעה דרכם, לבצע החזרות בכל רחבי העולם. פייפאל לוקחת על עצמה את עלות ההחזר של עד 120 שקלים בשנה קלנדרית, כך שאם אינכם מרבים בשופינג כדאי לנצל את האופציה וליהנות הן מתשלום מאובטח והן מתהליך החזר יעיל.

אסוס החזרות – טיפים חשובים

שימו לב שלא ניתן להחזיר מוצר לאסוס ללא השקית שבתוכה הגיעו הפריטים, המוצרים שאינכם מעוניינים בהם (עם תוויות וטיקטים, וכמובן קופסאות מקוריות), והדף המדובר שמגיע בתוך כל משלוח. לכן, מומלץ למדוד את הפריטים ברגע שהחבילה מגיעה ולטפל בנושא כמה שיותר מהר, כדי למנוע את הסיכוי שאחד מהם ייאבד.

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שבשביל לקבל זיכוי מלא, יש להחזיר לאסוס בתוך חודש מהרגע שהתקבלה החבילה. זו סיבה נוספת מדוע כדאי למדוד את הפריטים כמה שיותר מהר ולא לחכות, על מנת שלא להגיע למצב שאין כל אפשרות לשלוח את החבילה בחזרה ולהזדכות על הפריטים שלא התאימו. במידה ותחזירו את החבילה מאוחר מ-28 יום, תוכלו לקבל זיכוי חלקי או גיפט קארד לרכישה באתר.

הזיכוי מאסוס עבור החזרת החבילה שלכם צפוי להגיע בטווח של 21 ימי עסקים מהרגע שהם קיבלו את החבילה שלכם.

אם שילמתם מכס על ההזמנה, תוכלו לקבל החזר על התשלום. אמנם זאת פרוצדורה לא קטנה אבל אין באסה גדולה יותר מתשלום מיסים לחינם. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר רשות המיסים.

אז למה בכלל לקנות מאסוס?

עכשיו כשידוע איך להחזיר משלוח לאסוס וברור שהשד לא כל כך מפחיד כמו שחשבתם, בואו נבין למה זה כל כך משתלם:

  • זה זול יותר – באסוס אפשר למצוא לא מעט מותגים (גם יקרים יחסית), במחירים משתלמים הרבה יותר ממה שקיים כאן בארץ. ביננו, זה כבר אומר הכל!
  • יש גם הנחות – נוסף על העובדה שרוב הזמן הפריטים זולים יותר, ישנם קופוני הנחה קבועים וגם הנחות משתנות, סיילים ששווה לעוף עליהם ועוד. כל מה שצריך זה רק לעקוב אחר העדכונים ולצאת לשופינג וירטואלי בזמן.
  • מותגים מגוונים – בנוסף למחירים הזולים, באסוס קיימים לא מעט מותגים שלא הגיעו לארץ (מונקי למשל, שנחשבים בין הפופולאריים ביותר בפלטפורמה). זו הזדמנות להרחיב את הידע האופנתי ולהתחדש בבגדים מחו"ל, בלי להגיע לחו"ל!
  • סטייל שונה ומיוחד – מידי פעם נשמעים קולות שמדברים על זה שכאן בישראל, כולם וכולן מתלבשים פחות או יותר אותו דבר. באירופה יש הרבה יותר סטייל, ועכשיו זו ההזדמנות לאמץ את הסטייל הזה וליהנות ממנו. כמו כן, אירופה מכירה בצורך הגובר בשלל מידות מעבר לסטנדרט כמו מידות אורך (גבוהות במיוחד/פטיט) ושלל פריטים במידות גדולות.

היכון, הכן, שופינג!

כמה כיף שלא צריך לצאת מהבית בשביל שופינג חלומי, ועם אסוס זה אפילו פשוט יותר מאי פעם! אין ספק שכשמדברים על אסוס החזרות הן נושא שמטריד לא מעט מאיתנו, ואנחנו מקווים שעכשיו כשהגעתם לסוף הנושא מובן יותר. על השאלה איך מחזירים מוצר לאסוס יש תהליך פשוט וקל שבסך הכל דורש מכם להיות ערניים ולמדוד בזמן.

אם אתם חדשים בכל עניין השופינג אונליין, תשמחו לגלות שיש דרך נוספת להוזיל את הרכישה עם השוואת מחירים באסוס.

ומה עכשיו? עכשיו כל שנותר זה רק ללבוש משהו נוח, להכין כוס קפה כמו שאוהבים ולהתרווח על כיסא המחשב. בלחיצת כפתור תצאו לשופינג מהחלומות, כזה שאפשר ליהנות ממנו רק בחו"ל! והחלק הכי טוב? שתעשו זאת מבלי להתאמץ. שיהיה שופינג נעים!