אלי אקספרס באנגלית – כך תשנו את השפה באתר ובאפליקציה

אתר אלי אקספרס בגרסתו המקורית הינו באנגלית אך הוא מציע תרגום להמון שפות, ביניהם עברית. התרגום לרוב מתבצע אוטומטית בהתאם למדינה בה אתם נמצאים ולהגדרות החשבון שלכם.

על פניו, מדובר ביתרון גדול שאמור להפוך את חוויית הקנייה לקלה יותר, אבל בפועל, התרגום מתבצע בצורה מאוד לא טובה וקשה מאוד להבין ולהתמצא בפלטפורמה.

תרגום לעברית הפך לטרנד חזק בקרב אתרי קניות סינים שהבינו את כוח הרכישה הישראלי וגם לרוכשים בשיין יש אפשרות לגלוש בשפה העברית. לצערנו הרב, הכוונה בהחלט טובה אך התוצאות בשטח הם מוצרים עם תרגום אוטומטי לוקה בחסר שמקשה לבצע חיפוש באתר או להבין את מפרט הפריטים.

יותר מזה, לפעמים אני לוחצת על קישור מאתר כלשהו לאלי אקספרס ונוחתת באתר בגרסה הרוסית או בספרדית. אז תודה רבה על הכוונה הטובה, אני אמשיך לרכוש באלי אקספרס באנגלית.

אז איך עוברים לאלי אקספרס באנגלית?

אפשרות אחת היא לחפש בתפריט העליון את האפשרות של מעבר לאתר הבינלאומי:

שינוי שפה אל עלי אקספרס באנגלית

במידה ואין לכם את האפשרות הזאת או שהיא משום מה לא עובדת, תוכלו ללחוץ על הדגל ישראל ויפתח לכם חלון שמאפשר לבחור את השפה:

שינוי שפה מעברית לאנגלית באליאקספרס

אם אלי אקספרס קם על רגל שמאל ולא משתף פעולה האפשרות האחרונה שלכם היא לגלוש דרך דפדפן חסוי. דפדפן חסוי מקשה על אלי אקספרס להבין מאיפה אתם גולשים ולכן ברירות המחדל לרוב תהיה אלי אקספרס באנגלית.

לפתיחת דפדפן חסוי, לחצו Ctrl+Alt+N או לחיצה ימנית על הדפדפן שלכם -> פתיחת חלון פרטי:

פתיחת דפדפן חסוי

קנייה באליאקספרס באנגלית

הסתדרתם? עכשיו הגיע הזמן לטייל באתר ולהנות מחוויית רכישה טובה יותר באנגלית. אין זה אומר שלא תתקלו בתרגום עילג גם באנגלית אבל לי באופן אישי זה הרבה יותר נוח. אתם מוזמנים לנסות לקנות באלי אקספרס בעברית ולהבין מה עובד הכי טוב בשבילכם.

קנייה נעימה 😊