אלי אקספרס בגדי ים – 5 חנויות מומלצות ודגמים נבחרים

אלי אקספרס היא ללא ספק הפלטפורמה האהובה עלי ובגדי ים הם הפריטים שיצא לי להזמין הכי הרבה. למרות מה שרבים חושבים, קנייה של בגדי ים באלי אקספרס יכולה להיות מוצלחת אם יודעים לבחון נכון את הדגמים והביקורות, יש לא מעט מוצרים איכותיים והמבחר הרחב יאפשר לכם למצוא כמעט כל טרנד שתחפשו.

מעבר לזה, אם אתן מחפשות בגדי ים זולים, אליאקספרס מציע מבחר במחיר זול משמעותית מחנויות אונליין אחרות ועל אחת כמה וכמה בהשוואה למחירים בישראל. במחירים המתחילים בכמה דולרים בודדים תוכלו למצוא אחלה בגד ים לעונה או שתיים ואם המשלוח בחינם בכלל הרווחתן.

אז עכשיו שכולנו מסכימים שבהחלט כדאי לקנות בגדי ים באליאקספרס קבלו המלצה על 5 חנויות אמינות ואיכותיות וכמה דגמים שאהבתי במיוחד:

5 חנויות מומלצות לרכישת בגדי ים באלי אקספרס

ZAFUL

מי שעוד לא מכיר, זאפול הוא מותג אופנה סיני המוכר שלל פריטי אופנה אך מוכר בייחוד בזכות ליין בגדי הים שלו. למותג זאפול אתר עם מבחר רחב של בגדי ים איכותיים וטרנדיים במחירים משתלמים. למותג חנות באלי אקספרס לבגדי ים בלבד, דרכה תזכו במשלוח יעיל משמעותית מאתר שלהם בעלות של כ-2$.

בגד ים מעלי אקספרס
ביקיני משולשים קלאסי, קיים במגוון צבעים
בגד ים בגזרה גבוהה מאלי אקספרס
ביקיני בגזרה גבוהה עם קשירה מקדימה
בגדי ים זולים
צבע מהמם עם שיזוף ותחתון ברזילאי

INGAGA

מהחנויות הוותיקות ביותר שמוכרות בגדי ים באליאקספרס עם למעלה מ-180,000 עוקבים וכ-97% ביקרות חיוביות. בחנות תמצאו שלל דגמים של ביקיני ובגדי ים ברזילאים לצד מבחר טוב של בגדי ים שלמים ושמלות חוף. כל הדגמים נשלחים בחינם לישראל וטווח המחירים נע בין 12-20 דולר כך שאפשר להתפרע ולהזמין כמה סגנונות.

ביקיני סגול עלי אקספרס
בגד ים שלם מעלי אקספרס
שלם בגזרה קלאסית ומחמיאה
בגד ים זול מאליאקספרס
בד מהמם ומגוון צבעים

Eleposture Official Store

מותג מוביל ואהוב באלי אקספרס מזה 4 שנים, בחנות תמצאו מבחר דגמים ייחודים של בגדי ים לנשים בטווח מידות רחב יחסית המתאים גם למידות גדולות.

ברוב חנויות בגדי הים באלי אקספרס יש דגמים דומים אך החנות הזאת יוצאת דופן בבחירת הפריטים ותמיד מצאתי בה הפתעות כמו בגדי ים עם שרוול ארוך ודגמים שלמים מיוחדים. גם פה טווח המחירים נוח והמשלוח לישראל בחינם!

בגד ים שלם זברה
הכי יפה בעיני!
בגד ים שלם צבעוני מאלי
סט שלושה חלקים מאלי אקפסרס
מגיעים שלושה חלקים – טופ, תחתון ועליונית

ZTVitality ZTVitality Swimsuit Store

המוכר עם בגדי הים הזולים ביותר ברשימה עם למעלה מ-97% ביקורות חיוביות המעידות על איכות בגדי הים וחווית הקניה בה. החנות פועלת באלי כבר כמה שנים, רוב הדגמים הוזמנו על ידי עשרות ומאות גולשים ויש שלל ביקורות עם תמונות שתוכלו להיעזר בהן.

בחנות לא מעט בגדי ים בגזרה גבוהה וכמה שלמים קלאסיים ששמתי עליהם את העין. רוב הדגמים נמכרים עד 10$ והמשלוח לישראל יעלה לכם 2$ נוספים, מחיר בהחלט משתלם לבגדי ים.

ביקיני בגזרה גבוהה
בגד ים שנקנה באלי אקספרס
ביקיני פרחוני

Luckinvoker Gosport Store

חנות זולה לבגדי ים באלי אקספרס עם משלוח חינם לישראל. מבחר הדגמים מצומצם יחסית אך הפריטים הקיימים טרנדיים וקולעים בול למטרה. 96% ביקורות חיוביות ועשרות הזמנות אלו תמיד סימנים טובים המעידים על איכות המוצרים ושירות הלקוחות בחנות. הזמנתי מהם בעבר ביקיני דו צדדי (מנומר ושחור) במחיר מצחיק של 9$ כולל משלוח והייתי סופר מרוצה.

בגד ים דו צדדי מעלי אקפסרס
בגד ים בגזרה גבוהה
בגד ים זול מאליאקספרס
שלם שהוא שלמות

בגדי ים זולים קונים באלי אקספרס

כפי ששמתן לב כמעט כל בגדי הים ברשימה זולים משמעותית מחנויות בארץ ולדעתי לא נופלים באיכות. לצד זאת, בחירת מידות מדוייקת תעשה את ההבדל הגדול בין הצלחה לכישלון.

לכן, שימו לב, בגדי הים בעלי אקספרס מעט קטנים ממה שאנחנו רגילים בארץ. חשוב לבדוק את טבלת המידות המצורפת לכל מוצר ולמדוד את עצמכן בהתאם.

אם אתן לא בטוחות, היעזרו בביקורות המצורפות למוצרים ואל תהססו לשלוח שאלה למוכר.