אלי אקספרס שמלות ערב – מצאתי את הכי יפות לעונת החתונות הקרובה!

מגפת הקורונה חלפה לה ואיתה אנו נכנסים לעונת חתונות אינטנסיבית במיוחד. אם במצב שגרה אני מוזמנת לחתונה כל כמה חודשים, לאור המגבלות שהיו השנה כל החתונות מתרכזות לחודשים הקרובים וכך יוצא שאני צריכה לא מעט שמלות ערב חדשות לכל האירועים. 

לא יודעת מה איתכן אבל כשאני מוזמנת לחתונה, הדבר הראשון שמעסיק אותי הוא מה אני אלבש. נכון שזאת הזדמנות נהדרת להתלבש יפה ולהתגנדר אבל כשמדובר בכמות כזאת של אירועים זה יכול להיות משימה לא פשוטה. מעבר להוצאה הכספית, לא פשוט למצוא שמלה מחמיאה ונוחה ותמיד יש חשש שכולן ילבשו את אותה שמלה מזארה. 

אז איך צולחים את עונת החתונות הקרובה עם מינימום הוצאות ומקסימום סטייל? הבנתן לאן זה הולך, באלי אקספרס שמלות ערב יעלו פחות ממאה שקל ולרוב יהיו ייחודיות.

אלי אקספרס שמלות ערב

לא חסרות סיבות טובות לקנות באלי אקספרס אך החשש מלקנות שמלה במידה הלא נכונה או לקבל מוצר באיכות ירודה עדיין קיים, ובכנות, די בצדק. גם אני הייתי בגישה כזאת והעדפתי ללכת ולמדוד שמלה בחנות אך המחירים בארץ כל כך גבוהים שהחלטתי לעשות ניסיון ולהזמין כמה שמלות ערב מאלי אקספרס.

בחרתי "ללכת על בטוח" ולקנות מהמוכר של זארה באלי אקספרס לצד כמה חנויות איכותיות שאיתרתי אחרי חיפוש מעמיק. נחשו מה? מעבר לזה שבמחיר של שמלת ערב אחת בארץ קניתי 4 באלי אקספרס, 3 מתוכן הן מהשמלות היפות ביותר שראיתי והרביעית עברה לחברה במידה גדולה ממני באהבה גדולה.

מה לגבי האיכות?

לא מדובר פה בשמלות האיכותיות ביותר שראיתי והן דורשות גיהוץ יסודי אך ביחס למחיר האיכות מעולה ולגמרי סוגרת פינה לפחות לאירוע אחד. בתכלס, בעלות כזאת אפשר לגמרי להתפנק על שמלה חדשה לכל אירוע ולא להסתבך ולמחזר הופעה.

מה לגבי המידות?

המידות ברוב שמלות הערב של אלי אקספרס הן סטנדרטיות ולצידם תמצאו טבלת מידות עם המרה לס"מ. השיטה הכי טובה היא למדוד את ההיקפים שלכן ולבחור המידה המתאימה ביותר לפי הטבלה. יש נטייה לחשוב שהמידות הסיניות קטנות יותר אך זה כלל לא מדויק. אם קיים ספק, הציצו בביקורות של קונות אחרות או השאירו שאלה למוכר.

10 שמלות ערב מנצחות מאלי אקספרס

אם אתן מחפשות ללכת על בטוח תוכלו לבחור בדגמים של זארה מהחנות שמוכרת פריטים זהים לקולקצייה האחרונה בארץ רק במחיר סין.

שמלת ערב כחולה מאלי אקספרס
הכי מוצלחת שקניתי! הבד איכותי והצבע הורס, יושבת מעולה על הגוף וקיימת בעוד מספר צבעים.

שמלת מיני עם גב יחסית פתוח, זהה לדגם שנמכר בקולקצית הקיץ האחרונה של זארה. הצבע הזה מושלם לקיץ אך קיים מבחר צבעים שקשה לבחור. לגבוהות ביננו שימו לב שהיא מיני קצר מאוד.

שמלת ערב מיני מעלי אקספרס

שמלת ערב באורך מושלם ובמגוון צבעים. אישית אהבתי במיוחד את החמרה שבתמונה, הולכת מושלם עם סנדל עקב לבן.

שמלה לחתונה מאלי אקספרס

שמלת ערב קלאסית מבד איכותי, ארוכה יחסית וסופר אלגנטית. גם היא קיימת בעוד צבעים.

שמלת ערב מאלי אקספרס מקסי סטן ירוק בהיר

זאת השמלה הכי מוצלחת! הזמנתי בפעם הראשונה בשחור ואחר כך בורוד פוקסיה. בד נעים ואיכותי, טיפה רחבה ביריכיים. לבשתי אותה כבר לשתי חתונות וקיבלתי ים מחמאות.

שמלת ערב קלאסית

לא תאמינו כמה השמלה הזאת איכותית על אף המחיר המצחיק. שמלה סופר סקסית עם מחוך ושסע עמוק, מתאימה גם לחזה גדול יחסית.

אלי אקספרס שמלת ערב מחוך סטן שחור

לנועזות ביננו זאת ללא ספק השמלה עם מחשוף הגב הכי יפה שראיתי. הצבע סופר מתאים לקיץ והיא מחמיאה ברמות. לא מתאימה לחזה גדול היות ואי אפשר לשים איתה חזייה.

מקסי גב פתוח בצבע כתום

שמלת ערב קלאסית עם מחשוף קשירה בגב. הבד איכותי ונראה טוב יותר במציאות מבתמונות, החסרון היחיד הוא הצבעים הבוהקים ושהיא עלולה להיות ארוכה מידי לנמוכות ביננו.

שמלת ערב מקסי זהב

קלאסית, קייצית, בד קליל וסופר מחמיאה. קיימת בכל כך הרבה צבעים והדפסים שיהיה לכן קשה לבחור!

שמלה פרחונית לחתונה מאלי אקפסרס

שמלות לאירועים קונים באלי אקספרס

אני יודעת שכולן יפות וקשה לבחור אחת, למזלנו, במחיר כזה אפשר לקנות כמה שמלות ערב מאלי אקספרס. שימו לב שמשלוח עלול לקחת שלושה שבועות אז הזמינו מראש ועם סבלנות.

כמו כן, קראו טוב את הביקורות ובחרו מידה בהתאם לטבלאות ההיקפים.

שתיהיה לכולנו עונת חתונות מלאה בסטייל!