אלי אקספרס תיקים – 15 דגמים שתרצו לקנות עכשיו!

באלי אקספרס תמצאו מגוון רחב של תיקים בשלל סגנונות, מחירים ודרגות שונות של איכות. ניתן למצוא באלי אקספרס תיקים ממותגים לצד כאלו שמעוצבים בסגנון דומה לזארה, תיקי קנקן ועוד.

תיקים תמיד היו האקססורי המועדף עליי, שילוב של פונקציונאליות ודרך נהדרת להוסיף סטייל לכל אווטפיט ולשדרג את ההופעה בקלות. למעשה, האהבה שלי לתיקים הפכה לאובססיה לא קטנה ובכל פעם שאני קונה אונליין אני מציצה בקטגורית התיקים ולא מצליחה לבחור.

הקושי האמיתי בבחירה לא נובע מעודף הסגנונות אלא המחיר הגבוה שלרוב צריכים לשלם עבור תיק איכותי ברשתות האופנה הגדולות, שלא נדבר על חנויות מעצבים.

לאומת זאת, באלי אקספרס תיקים לנשים יעלו לכן רבע ולא בהכרח על חשבון האיכות. באלי אקספרס תוכלו למצוא תיקים איכותיים מעור אמיתי לצד תיקים פשוטים יותר שיסגרו לכם פינה לפחות לעונה הקרובה ואז תוכלו להיפרד מהם לאחר מכן ללא נקיפות מצפון.

רוב התיקים שהזמנתי הגיעו במצב מצוין ודי מהר, האיכות מפתיעה אותי לטובה בכל פעם מחדש ובמחיר כה נמוך אני מאפשרת לעצמי להחליף תיקים בתדירות די גבוהה.

אז ללא הקדמות נוספות, ריכזתי לכן כאן את התיקים האהובים עליי מאלי אקספרס , כולם באיכות מעולה והכי חשוב – נרכשו בפחות מ-100 שקל.

תיקי צד

תיק צד מבד סטייל קנבס עם הדפס גירל פאוור – She Said That בכמה צבעים שונים. תיק איכותי וחזק הרבה יותר ממה שחשבתי, נכנס לי בו מחשב בקלות והוא סופר שימושי. יש קיס פנימי שנסגר עם רוכסן למפתחות/ארנק.

תיק צד אלי אקספרס

תיק שק מהמם ואיכותי בגודל מצוין, אפשר להכניס בו הרבה והוא נסגר טוב עם תיקתק. קיים בשלושה צבעים – שחור, שמנת וחום בהיר כמו בתמונה.

אלי אקספרס תיקי צד לנשים

תיק צד בסגנון של פאוץ' גדול רק הרבה יותר נשי ושיקי. המחיר גורם לי להבין שלא מדובר בעור אמיתי אבל בקלות אפשר להתבלבל כי הוא באיכות מצוינת. הרצועה מתכווננת בגודל אז אפשר לשחק עם זה ולהשתמש גם כתיק צד.

פאוץ מעלי אקספרס

תיק קש הוא האביזר המושלם לקיץ ואני כמעט ולא מחליפה אותו. הוא הגיע קצת מעוך במשלוח אבל התיישר מהר ובקלות. התיק מורכב מתא אחד גדול עם ביטנה שנסגר בתיקתק והוא קיים בשלושה צבעים מהממים.

תיק קש עליאקספרס

אלי אקספרס תיקי גב

תיק גב מהמם וסופר איכותי, נכנס בו מחשב בכייף (14 אינץ') והוא קיים במלא צבעים יפים שקשה לבחור.

תיקי גב מאלי אקספרס

תיק גב בגודל מושלם לנסיעות, הוא קל וגדול עם תאים נפרדים שנסגרים בריצ'רץ' וחלוקה פנימית. עשוי בד שדוחה מים, כתפיות מתכוננות ונכנס בו מחשב 15 אינץ' בכייף. אחת הקניות היותר טובות שלי!

תיק גב מעליאקספרס

אלי אקספרס תיקים ממותגים

אם אתן אוהבות תיקים ממותגים אז התיק הבא הוא העתק כמעט מושלם של תיק קנקן. שימו לב שזה לא תיק גב אלא תיק עם כתפיית צד ארוכה ושתי רצועות למעלה, לי אישית זה היה פחות נוח אבל מי שחובבת את הסגנון תהנה.

תיק קנקן אלי אקספרס

תיקי נשים

תיק צד "שק" – העתק של דגם מהמם שיש בזארה. קיים בשלושה צבעים, דמוי עור נחש מבד עבה ואיכותי עם רצועה מתכווננת.

אלי אקספרס תיקים לנשים

תיק צד קטן שיכול בקלות להפוך גם לפאוץ'. עשוי מחומר איכותי, מורכב מכיס גדול שנסגר בריצ'רץ' והרצועה שלו מתכווננת בהתאם לאיך שתבחרי להשתמש בו. אני ממש אהבתי את הצבעים, במיוחד הכתום:

תיק צד לנשים מעלי אקספרס

תיק אלגנטי לערב, מין הכלאה בין קלאץ' לתיק צד קטן. מגיע בשלל צבעים ועשוי מבד איכותי דמוי עור. הרצועה שלו היא מין שרשרת גורמט זהב – כל זה בפחות מ-40 שקל!

תיק ערב לנשים

זה התיק הכי חמוד שקניתי בחיים! הוא פצפון ותצטרכי להמשיך להחזיק את הפלאפון ביד אבל הוא סופר שיקי ומהמם עם שמלת ערב. מגיע בכמה צבעים ועשוי מבד דמוי עור מנוחש:

תיק ערב קטן מאלי אקספרס

תיק צד נשי בסגנון זארה, נראה סופר יוקרתי ובאיכות טובה. תא גדול שנסגר בריצ'רץ' ורצועה שניתנת להקטנה/הגדלה בהתאם אליכן. הזמנתי את החום כמו בתמונה וממש אהבתי:

תיק נשים אלי אקספרס

תיק צד קלאסי ונשי בגדול מצוין לערב, יש אותו במלא צבעים והוא עולה פחות מ-30 שקל כולל משלוח!

תיק ממותג לנשים מאלי אקספרס

אין כזה דבר יותר מידי תיקים

כשזה נוגע לתיקים, אני אוהבת מבחר של גדלים וסגנונות שיתאימו לכל הופעה ומצב רוח שלי. אם אתן כמוני, רכישת תיקים באלי אקספרס היא התשובה והדרך בה תוכלו לעשות זאת מבלי לפשוט את הרגל.

אם זאת הפעם הראשונה שלכן עם הסינים ואתן לא בטוחות מי מו מה, המדריך לרכישה באתר אלי אקספרס יעשה לכן סדר בבלאגן.