אלי אקפסרס תכשיטים – 6 חנויות שאתן חייבות להכיר!

אלי אקספרס נתפס בעייני רבים כמקום לקנות בו מוצרים זולים ובאיכות ירודה ולכן רוב האנשים נרתעים מלהזמין באתר תכשיטים. אם אתן ותיקות כאן, אתן ודאי יודעות שזוהי תפיסה שגויה ויש לא מעט מוצרים איכותיים באלי אקספרס, והסוד להזמנה מוצלחת טמון בתשומת לב לפרטים הקטנים.

עם קצת סבלנות, עיון בביקורות ובמקרה הצורך אפילו שליחת הודעה למוכר תוכלו לברור בצורה טובה תכשיטים איכותיים. נכון, לא מדובר ביהלומים ואבני חן יקרות אבל תוכלו למצוא באלי אקספרס בעברית תכשיטים טרנדיים במחיר מצחיק שיגרום לכם להרגיש בנוח להחליף אותם בחדשים בטרנד הבא.

אם אתן במוד של תכשיטים לטווח רחוק יותר, תעלו מעט את התקציב ותמצאו באתר תכשיטי כסף אמיתי ואפילו ציפוי זהב.

לא חסר סיבות לקנות תכשיטים באלי אקספרס

  • המחיר – גם בקטגוריית התכשיטים קשה מאוד להתחרות במחירים של אלי אקספרס. באתר תוכלו למצוא פריטים סופר טרנדיים הנמכרים בכל רשתות הענק במחירים זולים משמעותית ממה שאנו משלמות בארץ.
  • המבחר רחב – באליאקספרס יש מבחר אינסופי של תכשיטים בשלל סגנונות. נכון, זה לא תמיד יתרון ועודף האפשרויות יכול להיות מאיים אבל גם מרענן ופותח את הראש לסגנונות חדשים. חוץ מזה תוכלו להיעזר בהמלצות ואף לחפש פריט שראיתן במקום אחר בעזרת חיפוש תמונה באפליקציית הנייד.
  • האיכות לא רעה – אולי לא תקנו כאן יהלומים אמיתיים אבל בהחלט ניתן למצוא פריטים איכותיים, לפחות ברמה של חנויות בארץ.
  • מתנות בזול – אין כמו לקבל תכשיטים ביום הולדת. רוב המוצרים מגיעים באריזה יפה שתוכלו לתת כמתנה מושקעת בעלות סמלית.

בואו נחזור רגע לאיכות

איכות התכשיטים באלי אקספרס משתנה ממוצר למוצר והמנעד די רחב. תוכלו למצוא פריטים "חד פעמיים" באיכות ירודה לצד תכשיטי כסף אמיתי (עם חותמת!) או ציפוי זהב. אם אתן ממש מחפשות, תוכלו למצוא גם תכשיטים מזהב אמיתי ואבני סברובסקי אך המחיר יהיה בהתאם.

כמו בכל הזמנה מאלי אקספרס, עדיף להיצמד לביקורות הגולשים ולפרטים הרשומים בתיאור המוצר בשביל לרכוש חכם.
קחו בחשבון שבטווח המחירים של אלי אתן לגמרי יכולות להרשות לעצמכן להתנסות במוצר אחד ולגבש מסקנות בעצמכן לגבי האיכות.

חנויות תכשיטים מומלצות באלי אקספרס

בשביל לחסוך לכם את המחקר המייגע, ריכזתי כאן המלצות לחנויות תכשיטים מומלצות באלי אקספרס. הזמנתי בעבר מכל החנויות שכאן ועד כה לא התאכזבתי אך אני עדיין ממליצה בחום לבחון כל פריט פרטנית מול הביקורות והמידע המצורף בעמוד המוצר.

Peri'sBox Official Store

חנות תכשיטים ותיקה ומבוססת הפועלת באלי אקספרס מ-2015. לחנות יש מעל ל-60,000 עוקבים ורייטינג גבוה של 95% ביקורות חיוביות. בחנות תוכלו למצוא בעיקר חיקויים של תכשיטים טרנדיים בסגנון שרואים באינסטגרם של בלוגיות אופנה ודוגמניות.

רוב התכשיטים בחנות הם ציפוי זהב דק מעל תכשיטי כסף אמיתי באיכות טובה מאוד (ביחס למחיר).

צמיד זהב אלי אקספרס


עגילי זהב מאלי אקספרס


עגילים מזהב מעלי אקספרס


אלי אקספרס טבעות


טבעות ציפוי זהב אליאקספרס


שרשרת מטבע מזהב אליאקספרס

JOY YIFOR JM Silver Store

החנות לקנות בה תכשיטי כסף אמיתי. החנות מוכרת מ-2019 וכבר הספיקה לצבור הרבה עוקבים וביקורות חיוביות (96% בממוצע). טווח המחירים הוא מהנמוכים ביותר שמצאתי באיכות הזאת והוא בהחלט מאוד משתלם.

אל תתפתו לבחור במשלוח חינם כי הוא לוקח נצח, עדיף להוסיף כמה שקלים ל- AliExpress Standard Shipping עם מספר מעקב מסודר.

אלי אקספרס טבעות כסף






Bamoer Official Store

החנות המועדפת עליי! חנות עם ותק של מעל ל-10 שנים באליאקספרס וכמעט 2 מיליון עוקבים! לחנות ממוצע ביקורות חיוביות של 98.7% ומבחר עצום של תכשיטים.

כמעט כל המוצרים בחנות עשויים כסף אמיתי (תעודה מצורפת בעמוד המוצר) וציפוי זהב 18 קארט. כל המוצרים מגיעים באריזה מושקעת כך שתוכלו לרכוש מתנות איכותיות במחירים טובים.

החנות מכילה כל כך הרבה מוצרים שקל ללכת לאיבוד – היעזרו בתפריט העליון תחת קטגוריית המוצרים לסינון יעיל.

עגיל ללא חור מזהב עם זירקוניה מאליאקספרס



טבעת כסף עלי אקפסרס


טבעת כסף אמיתי אלי אקספרס

yanhui Official Store

חנות תכשיטי כסף אמיתי, איכותית וזולה במיוחד. כל המוצרים נשלחים בחינם לישראל ומגיעים באריזת בד עם תעודה ובד מיוחד לניקוי. בחנות תמצאו מבחר טבעות כסף עם אבני זרקוניה, צמידים סטייל פנדורה, עגילים ושרשראות איכותיות.

צמיד כסף אמיתי aliexpress


צמיד פנדורה מאלי אקספרס

JewelryPalace Official Store

חנות ותיקה (מעל 10 שנים) ואיכותית שנחשבת לאחת החנויות הטובות ביותר באליאקספרס. בחנות שלל תכשיטי כסף אמיתי בסגנון יוקרתי, טבעות משולבות אבנים ועגילי פנינה. כמו כן, אם חיפשתם לרכוש באלי אקספרס תכשיטי פנדורה זה המקום.

חרוזי פנדורה:

עלי אקספרס תכשיטי פנדורה
תליונים לצמיד פנדורה

Enfashion Official Store

המלצה אחרונה אך בהחלט חביבה. בעייני זאת החנות עם מבחר תכשיטי הזהב היפים ביותר באלי אקספרס. טווח המחירים בחנות מעט גבוהה אך בהחלט שווה את הכסף. רוב המוצרים עשויים כסף אמיתי וציפוי זהב איכותי של 18 קרט.

מדובר בחנות הפועלת למעלה מ-10 שנים עם 98% ביקורות חיוביות! משלוח מהיר יחסית לישראל בעלות של כמה שקלים.

עגילי זהב אמיתי


עגילי זהב בשילוב זרקוניה אלי אקספרס


צמיד זהב אלי אקספרס


צמיד זהב אליאקספרס


סיכום

לקנות באלי אקספרס בעברית תכשיטים זה די פשוט. רוב החנויות מספקות מגוון אפשרויות שילוח לארץ, המלצתי היא לבחור במשלוח של אלי אקספרס (AliExpress Standard Shipping) שאולי יהיה מעט יקר מהשילוח הסטנדרטי אך יתן לכן את התמורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה