14 אתרי בגדים לגברים שכדאי להכיר מקרוב

בגדים לגברים קונים באינטרנט. כן, שמעתם נכון, זוהי לא נחלתם של נשים בלבד. לקניות באינטרנט יתרונות רבים ואין סיבה שכשזה נוגע לאופנת גברים נשאר מאחור.

אם התרגלתם להידחף בקניון, לחכות בתור למדידה ובסוף למצוא את עצמכם לובשים בדיוק אותו הדבר כמו הגבר לצידכם הגיע הזמן להתקדם ולהזמין בגדים באינטרנט מחו"ל.

אתרי בגדים לגברים בחו"ל מציעים מבחר פריטים רחב יותר, מגוון מידות אורך ורוחב ושלל מבצעים והנחות שלרוב לא תמצאו בחנויות עצמן. מעבר לזה, תוכלו למצוא פריטים ייחודיים של מותגים מובילים או לחלופין לקנות בגדים לגברים בזול בחניות הסיניות.

אז אם טרם הכרתם את כל האפשרויות ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, להלן רשימת אתרי בגדים לגברים ששולחים לישראל:

14 אתרי קניות בגדים לגברים ששולחים לישראל

1. אסוס

אסוס הוא אחד מהמותגים הראשונים שהתחילו לבצע משלוחים לישראל. למותג אתר ואפליקציה נוחה, שירות לקוחות יעיל ומגוון רחב של פריטי אופנה לגברים.

באסוס תמצאו שלל מותגים מוכרים יותר ופחות, במבחר מידות רחב הכולל קטגוריית מידות גדולות.
תמיד אפשר למצוא הנחות ומבצעים משתלמים, ובהכנסת הקוד 17IL תקבלו 17% הנחה שאמורה לעזור לנו (ישראלים) להימנע מתשלום מיסים נוספים.  

משלוחים בחינם לארץ מעל רכישה בסכום של כ-170 ₪.

2. Stand Out

אתר אופנה בריטי המוקדש לבגדי גברים בלבד, ממיטב המותגים המובילים בעולם. הרעיון של האתר הוא לרכז הטרנדים האחרונים לגברים במקום אחד ובמחיר נוח יחסית. לאתר שירות הלקוחות מעולה, מבחר מותגים במחיר זול בהשוואה לארץ ומחלקת סייל שווה.

האתר מספק משלוח לישראל בעלות של כ-30 ₪ תוך כעשרה ימי עסקים.

3. מרקס אנד ספנסר

מרקס אנד ספנסר הוא מותג אנגלי ותיק, מוכר ומבוסס מאוד שלאחרונה השיק אתר ייעודי לישראלים בעברית. באתר תמצאו מגוון בגדים לגברים בסגנונות שונים, מבגדי ספורט וטי שירת ליום יום ועד לחליפות אלגנטיות, עניבות ומכופתרות. מבחר המידות רחב המתאים גם לגבוהים ונותן מענה גם למידות גדולות לגברים.

האתר מציע משלוח בחינם לישראל ברכישה מעל 175 ₪ ולא מעט מבצעים והנחות משתלמות.

4. אלי אקספרס

רבים תופסים את אלי אקספרס כפלטפורמה להזמנת חיכויים זולים ומוצרי אלקטרוניקה, אך האמת היא שזהו המקום הטוב ביותר לקנות בגדים לגבר בזול. לאלי אקספרס יש אתר ואפליקציה בעברית, מבחר עצום של פריטי אופנה לגברים, מחולצות בייסיק, נעליים, בגדי ספורט ועד לחליפות מחויטות.

למי שלא מתמצא בקלות בפלטפורמה, אלו כמה חנויות מוצלחות במיוחד:

5. נקסט

נקסט דיירקט היא רשת אופנה בריטית ענקית עם מאות חנויות ברחבי אנגליה ומוצריה נמכרים בכל רחבי העולם. באתר נקסט תמצאו בגדים לגברים של מבחר מותגים, ביניהם גם של מותג הבית נקסט.

טווח המידות רחב ותוכלו למצוא לא מעט בגדים במידות גדולות לגברים, נעליים ואביזרים משלימים. למותג אתר בעברית וניתן לשלם בשקלים.

רכישה מעל כ-100 ₪ תהפוך את המשלוח לארץ לחינם.

6. דה האט

אתר בריטי המרכז בתוכו בגדים לגברים של מותגים יוקרתיים כמו קלווין קליין, ארמני, הוגו בוס וטומי הילפינגר. בהתאם לרשימת המותגים המחירים לא זולים, אבל ביחס לארץ, כנראה תצאו ברווח כל עוד תצליחו להימנע ממכס. אל תפספסו את מחלקת הסייל, יש שם אחלה מציאות.

האתר מספק משלוח לארץ בחינם ברכישה מעל כ-50 פאונד.

7. שיין

אם חיפשתם מקום לקנות בגדים לגבר בזול שיין הוא בהחלט המותג בשבילכם. בשיין תמצאו מבחר רחב של סגנונות אופנה לגברים במחיר סופר משתלם ושלל מידות.

המשלוח לארץ בחינם מעל רכישה ב-160 ₪ ותמיד יש קופונים שווים.

8. זאפול

זאפול הוא מותג אופנה סיני המזכיר את שיין, הן ברמת המחירים והן ברמת האיכות. בזאפול גברים תמצאו מבחר פריטים ליום יום, בגדי ים ואביזרים באחלה מחיר.

משלוח חינם לישראל מעל רכישה ב-50 דולר.

9. SVD

SVD הוא האתר לקנות בו נעלי ספורט וסניקרס מיוחדות שקשה מאוד להשיג בארץ. האתר מרכז קולקציות נבחרות של נעליים ממותגים מובילים במהדורות מוגבלות. באתר תמצאו את מיטב הטרנדים האחרונים גם בתחום האופנה לגברים.

משלוח לארץ עולה כ-9 יורו, חינם אם תרכשו מעל לסכום של 250 יורו.

10. בוהו

מותג Boohoo השיק לאחרונה אתר בעברית בו תוכלו לרכוש בנוחות בשקלים. מדובר במותג אופנה ותיק ופופולארי בטווח מחירים זול ותמיד יש מבצעים נוספים. בוהו MAN הוא מותג שבהחלט שווה להכיר אם מחפשים בגדי גברים אונליין.

משלוח לישראל עולה כ-25 ₪.

11. Shopbop

שופבופ הוא אתר המרכז בתוכו פריטי אופנה של מעצבים ומותגים מובילים רבים, שאת רובם, יקר או לא ניתן להשיג בארץ. זה לא האתר לקנות בו בגדים לגברים בזול, אך אם אתם אוהבים בגדי מותגים תמצאו מבחר מעולה.

משלוח לישראל עולה 15$, חינם ברכישה מעל 150$.

12. revolve

רבולב הוא סוג של כלבו ענק המרכז בתוכו פריטי אופנה לגברים ממיטב המותגים בעולם, רובם יוקרתיים. תמצאו באתר בגדים לגברים לכל סגנון, מנעלי ואנס וחולצות טי למכופתרות חגיגיות וז'קטים מחויטים.

משלוח לישראל עולה כ-32 ₪, חינם מעל רכישה ב-100$.

13. Fashion Nova

פאשן נובה האמריקאי נבחר למותג עם הכי הרבה חיפושים בגוגל בשנת 2018, ולא סתם. מדובר במותג הפונה לקהל צעיר שאוהב טרנדיים וחובבי אופנה נועזים. באתר יש מבחר רחב של בגדים לגברים במחיר משתלם ובאיכות לא רעה. אל תוותרו על הצצה בקטגוריית essentials, שם מסתתרים הפריטים הכי שווים.

משלוח לישראל עולה 10$, חינם מעל רכישה ב-125$.

14. Amazon

כולם מכירים את אמזון וסביר להניח שיצא לכם לרכוש באתר לפחות פעם אחת. מה שלא בטוח ידעתם זה שאמזון הוא אחלה מקום לקנות בגדים לגברים. נכון, תצטרכו לחפש פריטים סצפיציים או לעבור על עשרות פריטים במחלקת הגברים בצורה שרירותית אבל אם אתם ממוקדים תמצאו מציאות.

משלוח לישראל חינם מעל רכישה ב-50$.

בגדים לגברים קונים באינטרנט

שורה תחתונה, מאוד כדאי, נוח ומשתלם להזמין בגדי גברים אונליין. אם אתם לא בקיאים בכל נושא ההזמנות, העזרו במגוון המדריכים שיש באתר לקנייה מוצלחת.

טיפ אחרון – קחו בחשבון את עלויות השילוח כשאתם מנסים לחשב מאיזה סכום משלמים מכס.