אלי אקספרס פייפאל – איך זה עובד והאם זה כדאי?

אנשים רבים עדין לא יודעים שניתן לבצע תשלום באלי אקספרס דרך פייפל. נכון, לא מדובר באופציה חדשה  אך בעבר היא הייתה רלוונטית למספר בודד של מוצרים/מוכרים והיום כמעט כל החנויות באלי אקספרס מאפשרות תשלום PayPal.

למה לי לשלם באלי אקספרס עם פייפאל?

דרך פייפאל אפשר לבצע קניה בטוחה יותר. פייפאל מאפשרת לבצע עסקאות מבלי לחשוף את מספר האשראי והיא נוקטת אמצעים לצמצום הסיכון שפרטי האשראי שלכם ייחשפו או יגנבו. התשלום בפייפאל באלי אקספרס (למי שכבר יש חשבון פעיל) הוא קל ונוח ולא מצריך ממכם הכנסת פרטים נוספים מעבר לסיסמה. 

מעבר לזה, פייפאל מספקת במסגרת השירות "הגנת הקונה" את האפשרות לקבל החזר כספי מלא, במקרה שהמוצר שהזמנת לא הגיע או הגיע פגום.

צ'ופר אחרון, אלי אקספרס מעודדת שימוש בפייפאל עם קופון על סך 3$ לקנייה הראשונה במידה והמוצר עולה מעל ל30$. די נחמד ברכישה של מוצרים יקרים אך ההצעה משתנה מידי פעם ולפעמים אינה זמינה לכל המוצרים אז אל תבנו על זה.

תשלום באלי אקספרס עם PAYPAL

אמנם נכון לימים אלו רוב המוכרים בעלי אקספרס מאפשרים קנייה עם פייפאל אבל כדאי שתכינו את עצמכם לזה שתוכלו לגלות סופית רק במעמד התשלום. במידה ואכן ניתן לקנות את המוצר שבחרתם באמצעות PAYPAL אתם תראו את זה תחת לשונית "שיטת התשלום" במעמד התשלום:

תשלום עם פייפאל בעלי אקספרס

אם שילמתם בעבר באלי אקספרס באמצעות כרטיס אשראי לא תוכלו לראות את האפשרות לשלם עם פייפאל כמו בתמונה. תצטרכו ללחוץ על שינוי ואז יפתח לכם מסך עם אפשרויות התשלום השונות.

האם יש עמלה על תשלום בפייפאל?

בעבר הייתה עמלה מאוד גבוהה שהפכה את הרכישה באלי אקספרס עם פייפאל ללא משתלמת במוצרים שערכם נמוך מ-20 דולר. היום העמלה נמוכה יותר וברוב המקרים לא קיימת.

תכלס כדאי?

תמיד כדאי להשתמש בפייפאל כשזה אפשרי, בייחוד במקומות שמרגישים מפוקפקים או אינכם מכירים. דווקא בהקשר של אלי אקספרס אני אישית לא משתמשת בפייפאל ומרגישה שאפשר לגמרי לסמוך על הפלטפורמה. למעשה, עצם העובדה שהם מכבדים פייפאל גורמת לי לסמוך עליהם אפילו יותר.

אם זאת הפעם הראשונה שאתם קונים באלי אקספרס אני ממליצה לכם להיעזר במדריך המלא ואם אתם עדין חוששים תשלום דרך פייפאל היא בהחלט אופציה טובה, נוחה ומהירה עבורכם.