באלם ניקוי – כל מה שרצית לדעת

בעולם ההולך ומתפתח של טיפוח העור ממשיכים לצוץ מוצרים וטכניקות חדשות מידי שבוע. מוצר שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא באלם ניקוי לפנים. הוא כבש את תעשיית היופי בסערה, והוא מבטיח הסרת איפור יעילה וניקוי עמוק תוך שמירה על לחות העור.

בתכלס, ניקוי והסרת איפור הם כנראה השלב הכי מייגע בשגרת הטיפוח שלך. בין אם את משתמשת במסיר איפור מיוחד, מגבונים או מים מיסלריים – לנקות את הפנים ביעילות זאת משימה לא פשוטה.

אבל בדיוק כמו מוצרי טיפוח אחרים, לא כל הבאלמים לניקוי הפנים זהים. אז כדי לעזור לך לגלות איזה הכי מתאים לך, ריכזנו פה את כל המידע החשוב.

אז מהו בעצם באלם, מה היתרונות שלו אל מול החלופות ואיך אפשר לשלב אותו בשגרת הטיפוח? בואו נצלול פנימה!

מה זה באלם לפנים?

באלם הוא תכשיר ניקוי פנים על בסיס שמן שנועד להמיס לכלוך, איפור וקרם הגנה ביעילות, מה שמשאיר את העור נקי, רך ומלא בלחות. בשונה מתכשירי הניקוי המקציפים שאנו מכירים, לבאלמים יש מרקם עשיר וחמאתי שנמס לתוך העור במגע, ומסיר ללא מאמץ לכלוך ואיפור.

המדע שמאחורי המוצר

באלם לניקוי מנוסח עם תערובת של שמנים מזינים, חומרי ריכוך ותמציות צמחים, מה שיוצר תכשיר ניקוי עוצמתי שמטהר בעדינות את העור מבלי להסיר את הלחות הטבעית שלו. עיקרון הפורמולה הוא "דומה מושך דומה". כלומר, השמנים שבבאלם מתפרקים וממיסים ביעילות את השמנים והשעווה המצויים באיפור ובלכלוך, מה שהופך אותם לקלים להסרה.

היתרונות של שימוש בבאלם ניקוי

באלם להסרת איפור מציע שפע של יתרונות שמבדילים אותו מחומרי ניקוי אחרים. בואו נבדוק מדוע כדאי לכם לשקול לשלב באלם לניקוי בשגרת הטיפוח שלכם:

  • ניקוי עדין ויעיל: באלם ממיס ביעילות איפור, זיהומים ולכלוך מבלי לגרום לשחיקה קשה על העור. הם עדינים על פני העור, מה שהופך אותם מתאימים גם לסוגי עור רגישים.
  • שימור לחות: בניגוד לסבונים מקציפים שעשויים להסיר שמנים טבעיים , באלם להסרת איפור עוזר לשמור על הלחות של העור, ומותיר אותו רך, גמיש ומלא בלחות.
  • הסרת איפור עמיד: בין אם מדובר במסקרה עמידה למים או מייקאפ עמיד לאורך זמן, באלם ניקוי מסיר ללא מאמץ את האיפור העקשן ביותר, וחוסך לך זמן ומאמץ.
  • מרכיבי הזנה: רוב הבאלמים המנקים מועשרים בשמנים מזינים ובנוגדי חמצון המקדמים עור בריא יותר בזמן הניקוי.
  • מתאים לכל סוגי העור: בין אם יש לך עור יבש, שמן או מעורב, באלם הוא תכשיר ניקוי רב תכליתי ועובד היטב עבור כל סוגי העור.

Balm לעומת שמן ניקוי

בעוד שגם באלמים לניקוי וגם שמני ניקוי נועדו להמיס איפור, לבאלמים יש מרקם סמיך יותר ועשויים להכיל מרכיבי הזנה נוספים.

באלם להסרת איפור VS מים מיסלריים

מים מיסלריים הם חומר ניקוי נוזלי המכיל מולקולות זעירות למשיכת לכלוך ואיפור. בעודם יעילים, באלם לניקוי מציע חוויה קלה, מהירה ומזינה יותר. בתכלס? אני מוצאת שיותר קל לי להסיר איפור עם באלם מאשר מים מיסלרים.

איך משתמשים?

  1. התחילי עם פנים יבשות: קחי כמות קטנה של באלם הניקוי ומרחי אותו על העור היבש שלך.
  2. לעסות בתנועות סיבוביות: עסי בעדינות את הבאלם על פניכם בתנועות מעגליות כלפי מעלה. פעולה זו עוזרת לחומר להמיס איפור ולכלוך ביעילות.
  3. תחליבי את הבאלם: הוספי כמה טיפות מים לקצות האצבעות והמשיכו לעסות את הפנים. הבאלם יתחלב ויהפוך למרקם קרמי.
  4. לשטוף או להסיר עם מטלית חמה: שטפי את הפנים עם מים חמים או השתמשי במטלית חמה ולחה כדי לנגב את שאריות האיפור והלכלוך מעור.
  5. עקבי עם תכשיר ניקוי עדין: לניקוי כפול יסודי, בצעי מעקב עם תכשיר ניקוי עדין על בסיס מים כדי להבטיח שהעור שלכך יהיה נקי ומבריק.

בחירת באלם המתאים לעור שלך

בחירת balm מושלם לעור שלך יכולה להיות מבלבלת עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות. שקלי את הגורמים הבאים כדי לקבל את הבחירה הטובה ביותר:

חפשי לפי סוג העור שלך

בעת בחירת באלם להסרת איפור, שקלי את סוג העור שלך ואת כל דאגות העור הספציפיות שיש לך. לעור שמנוני או נוטה לאקנה, העדיפי באלם עם שמנים קלים כמו חוחובה או זרעי ענבים. עור יבש ייהנה מבאלם מועשר בחמאת שיאה או שמן קוקוס.

בדקי את המרכיבים

קראי תמיד את מרכיבי המוצר כדי לוודא שהוא אינו מכיל אלרגנים או חומרים מגרים פוטנציאליים. חפשי באלם עם מרכיבים טבעיים לקבלת אפשרות ידידותית יותר לעור. בנוסף, חפשו מרכיבים ספציפיים המטפלים בדאגות העור שלך, כגון מרכיבים הנלחמים באקנה או עור שמנוני.

העדיפי אפשרויות נטולות אכזריות וטבעוניות

אם כמוני, את מעדיפה להשתמש במוצרים נטולי אכזריות או טבעוניים, חפש מותגים שמתעדפים שיטות אתיות ומציעים חלופות טבעוניות.

אפשר להשתמש בבאלם לניקוי כפול?

בהחלט! ניקוי כפול הוא טכניקת טיפוח יעילה הכוללת שימוש בשני חומרי ניקוי ברציפות כדי להבטיח ניקוי יסודי. באלם ניקוי מושלם לשלב הראשון של ניקוי כפול, מכיוון שהוא מסיר ביעילות איפור, קרם הגנה ומזהמים שונים. אחר כך, המשיכי עם תכשיר ניקוי על בסיס מים כדי לנקות עמוק יותר לתוך הנקבוביות, להשאיר את העור שלך נקי ומוכן להמשך השגרה שלך.

באלמים מומלצים

באלם ניקוי קליניק – Take the day off

באלם ניקוי קליניק

באלם ניקוי פופולרי מבית Clinique ידוע ביעילותו בהסרת איפור וזיהומים מבלי לגרום לגירוי. הוא נטול ריח ומתאים לכל סוגי העור, מה שהופך אותו לבחירה בטוחה לשימוש יומיומי.

החיסרון? המחיר גבוה ביחס לאחרים.

זמין לרכישה – סופר פארם, אתר קליניק ואמזון

Heimish, All Clean Balm

באלם להסרת איפור

באלם ניקוי קור לניקוי עדין ויעיל שמסיר ללא מאמץ איפור וקרם הגנה. מועשר במרכיבים טבעיים, מותיר את העור רך ומוזן לאחר השימוש.

למה הוא? טבעוני, לא נוסה על בעלי חיים והמחיר מאוד משתלם לגודל שלו (120 מ"ל).

זמין לרכישהאייהרב

Heimish, All Clean Balm

באלם של דה אינקי ליסט

באלם ניקוי שיבולת שועל של דה אינקי ליסט הוא אפשרות מרגיעה לעור רגיש. בשונה משאר הבאלמים הוא אינו דחוס ומזכיר במרקם קצת יותר את הסבון פנים המסורתי.

הוא מכיל שמן גרעיני שיבולת שועל ואבקת שיבולת שועל כדי להרגיע את העור ולשמור על הלחות תוך ניקוי יעיל.

זמין לרכישהלוק פנטסטיק, קאלט ביוטי

אני רק שאלה

מתאים לשימוש יומיומי?

כן, באלם לניקוי עדין מספיק לשימוש יומיומי, גם בבוקר וגם בערב.

אפשר להשתמש ב-Balm אם יש לי עור שמן?

בהחלט! ניתן להשתמש באלם ניקוי לכל סוגי העור, כולל עור שמן.

נחשב בטוח לשימוש סביב העיניים?

כן, רוב הבאלמים לניקוי בטוחים לשימוש סביב העיניים, אך חיוני להימנע ממגע ישיר עם העיניים.

אפשר להשתמש בו כמסיר איפור?

כן, זו אחת המטרות העיקריות של באלם ניקוי – להסיר ביעילות איפור.

האם יש צורך בניקוי כפול עם באלם?

אמנם ניקוי כפול אינו חובה, אך הוא יכול לשפר משמעותית את היעילות של שגרת הטיפוח שלך, במיוחד אם את מאופרת או עם קרם הגנה.

שורה תחתונה

באלם ניקוי משנה את חוקי המשחק בעולם הטיפוח, ומציע דרך קלה ויעילה להסרת איפור ולניקוי העור מבלי לפגוע הלחות. על ידי הבנת היתרונות שלו, השימוש בו ובחירת המוצר המתאים לסוג העור שלך, את יכולה להעלות את שגרת הטיפוח שלך לשלב הבא. אמצי את כוח ההזנה של באלם הניקוי לפנים ותהני מגוון עור רענן וזוהר.