13 אתרים למידות גדולות לנשים שתרצו להכיר

בימינו רוב רשתות האופנה כבר הפנימו את החשיבות של ייצור בגדים במידות גדולות ונראה שרוב אתרי הקניות מציעים פריטים רבים תחת קטגוריית פלאס סייז. מי מכן שזוכרת, בעבר היו חנויות בודדות שמציעות פריטים מעל מידה 44, שלא נדבר על 50 ומעלה ומצד שני, הרשתות הבודדות שהתמחו במידות גדולות תמיד בחרו בעיצוביים בסיסיים (שלא נאמר זקנים) בלי התחשבות בטרנדיים האחרונים.

למזלנו, ב-2022 כמעט כל רשת שמכבדת את עצמה נותנת התייחסות למגוון רחב של מידות, ביניהן פלאס סייז, גובה ואפילו נעלי נשים רחבות המגיעות עד למידות 42. בין אם מדובר במחלקה ייעודית, אתרים בלעדיים למידות גדולות או פשוט טווח מידות רחב יותר, היום כבר ניתן למצוא בקלות מידות גדולות אונליין.

אתרים למידות גדולות

לנוחיותכן, ריכזתי כאן את כל האתרים למידות גדולות שעושות משלוח לישראל. העזרו בטבלאות המידות בכל אתר, הן משתנות בהתאם למותג ולמדינה ממנה נשלח.

1. אסוס CURVE

באסוס יש קטגוריה עשירה של בגדים במידות גדולות, נעליים במידות רחבות במיוחד והיצע לא רע של בגדים במידות אורך מיוחדות (Asos Tall). להבדיל מהרבה חנויות פלאס סייז, באסוס תמצאו פריטים אופנתיים וטרנדיים שלא מתפשרים על הסטייל גם במידות גדולות. באתר שמלות ערב, פריטי בייסיק, חליפות, בגדי ים והלבשה תחתונה למידות גדולות.

>>> מעבר לאתר

>> מדריך לאסוס בעברית

2. שיין פלאס סייז

לשיין יש קטגוריה שלמה המיודעת לנשים מלאות בה תוכלו למצוא מגוון עצום של בגדים במידות גדולות במלא סגנונות. מעבר למבחר הרחב, כיאה לSHEIN, המחירים זולים במיוחד והמשלוח לרוב בחינם. בקטגוריית SheIn Curve יש כמעט הכל – שמלות ערב, בגדים ליום יום ואפילו הלבשה תחתונה.

>>> מעבר לקטגוריית הפלאס סייז בשיין

>> מדריך לרכישה בשיין

3. אלי אקספרס

הרבה לא יודעים אבל באלי אקספרס יש לא מעט חנויות בגדים למידות גדולות. המחירים טובים, יש לא מעט סגנונות והמידות מגיעות על ל-XL5. אמנם לא קל למצוא את החנויות הללו אך לא חסר פריטים במידות גדולות גם בחנויות שאינן מיועדות לזה. הינה כמה חנויות מוצלחות:

>>> מדריך לקניה ראשונה בפלטפורמת אלי אקספרס

4. YOURS

מותג אופנה בריטי ותיק, גדול ומוכר שאפשר למצוא גם באסוס ונקסט. מותג שפועל כבר למעלה מעשרים שנה ומתמקד אך ורק במידות גדולות. באתר אפשר למצוא מגוון רחב של מידות בגדים, נעליים והלבשה תחתונה בטווח מחירים נוח ובשקלים.

>>> מעבר לאתר

5. נקסט

באתר נקסט המוכל והאהוב יש לא מעט פריטים במידות גדולות ורחבות של שלל מותגים. למותג אתר בעברית בו המחיר מוצג בשקלים וחוויית הקנייה מאוד נוחה. המחירים והמידות משתנים ממותג למותג כמו גם האיכות אך לרוב לא תמצאו מאוכזבות.

>>> למעבר לאתר

>> מדריך לרכישה ראשונה באתר נקסט

6. אמזון

בדומה לאלי אקספרס, אמזון הוא אתר המאגד בתוכו הרבה חנויות של מוכרים שונים – ממותגים מוכרים וגדולים כמו אלו יוגה וליוויס ועד לחנויות קטנות ופחות מוכרות. באמזון אפשר למצוא שלל מותגים שמציעים בגדים במידות גדולות ואף פריטים הנמכרים ע"י אמזון בשלל גזרות ומידות. אתם יכולים לחפש בעצמכם "מידות גדולות לנשים" בחלונית החיפוש הראשית או לפי שם מותג ספציפי אותו תרצו לקנות.

>>> מעבר לאמזון

>> מדריך לקניה ראשונה באמזון ישראל

7. Missguided

עוד מותג בריטי ותיק עם מחלקת פלאס סייז מכובדת הכוללת ג'ינסים ובגדים יומיומיים, לצד שמלות ערב ובגדים אלגנטיים למידות גדולות. המשלוח לישראל עולה כ-15 פאונד ולוקח כשבועיים.

>>> לקטגוריית המידות הגדולות של מיס גידד

8. בוהו פלאס סייז

מותג בריטי נוסף עם אתר בעברית המציע קנייה נוחה בשקלים ומשלוח חינם לישראל. באתר יש לא מעט בגדים במידות גדולות לנשים והמחירים זולים במיוחד.

>>> מעבר לאזור המידות הגדולות באתר בוהו

>> מדריך לרכישה ראשונה באתר boohoo ישראל

9. זאפול

זאפול הוא אתר קניות סיני ותיק המוכר בעיקר בזכות ליין בגדי הים המפורסם שלו. קטגוריית בגדי הפלאס סיין באתר יחסית מצומצמת אבל היא מכילה שלל פריטים טרנדיים שמגיעים עד למידה 5XL המקביל למידה 54 שלנו.

>>> מעבר למידות הגדולות בזאפול

>> מדריך לרכישה ראשונה באתר זאפול

10. SNAG

סנאג הוא מותג אופנה לנשים מלאות שעושה משלוחים לישראל. להבדיל מהרבה אתרים למידות גדולות, באתר סנאג הדוגמניות הם נשים אמיתיות במידות אמיתיות שיעזרו לכם לראות איך הפריטים נראים במידות שלכן. המותג מקפיד על שימוש בחומרים איכותיים, מגוון המידות רחב וקולקציית הטייצים כמעט אין סופית. החיסרון היחיד שמצאנו – המשלוח לארץ עולה כ-30 שקלים.

>>> למעבר לאתר סנאג

11. RIVER ISLAND

ריבר איילנד הוא מותג בריטי ותיק ומוכר עם למעלה מ-300 חנויות שפועל כבר 60 שנה. מחלקת פלאס סייז אונליין שלהם די מצומצמת אך מוצלחת. למותג אחלה ג'ינסים במידות גדולות המידות ולא מעט שמלות איכותיות. משלוח לישראל עולה כ-10 פאונד ולוקח כשבועיים.

>>> למחלקת המידות הגדולות של ריבר איילנד

12. Pretty Little Thing

מי שלא מכירה את המותג pretty little thing תשמח לגלות שהוא מציע המון פריטים במידות גדולות לנשים. למעשה, יש מחלקה שלמה לנשים מלאות הכוללת מאות מוצרים במחירים טובים במיוחד. משלוח לארץ עולה כ-25 שקל ולוקח כעשרה ימים.

>>> למידות גדולות של פריטי ליטל פינג

13. סקימס

אחרון ובהחלט חביב, מותג סקימס של קים קרדשיין התחיל לאחרונה לעשות משלוחים לישראל. מי שלא מכירה, מדובר במותג הלבשה תחתונה סופר איכותי המגיע בשלל מידות גדולות. מעבר להלבשה תחתונה, המותג התרחב לבגדי בייסיק ובגדי בית יוקרתיים.
אזהרה: המוצרים יקרים יחסית וממכרים לא פחות.

>>> מעבר לאתר

אופנה למידות גדולות בכל מקום

כפי שראיתן, ברחבי העולם יש לא מעט אתרים למידות גדולות עם ים של סטייל, מחירים טובים ומשלוח לישראל. שימו לב טוב טוב לטבלאות המידות, קראו ביקורות והעזרו בתמונות לקנייה מוצלחת.

כמו כן, אל תשכחו שעל הזמנה בסכום מעל 75$ אתן עלולות לשלם מכס אז השתדלו לא לעבור את הסכום ככל שניתן.

קניה מהנה!